  • 1. Data: 2023-07-27 23:34:08
    Temat: Klimator, czyli tani nawilżacz powietrza z Biedrony
    Od: a a <m...@g...com>

    Oglądałem go dzisiaj i mówię, może coś w nim zobaczę, co jest warte kupno.

    No i jest tam wentylator i zbiornik wody przed wentylatorem, do napełniania,
    no i w koncu są 2 pionowe pojemniki na wodę do schłodzenia w lodówce.

    Ale mówię nie, tego nie należy kupić, bo to tandeta.

    Lodówki samochodowe na pojemniki schłodzone w lodówce to był wyjątkowo tandentny
    produkt.

    Nie , nigdy tego nie użyje, a po co mi nawilżacz >?
    \
    Powieszę w pokoju mokre pranie i mam nawilżanie za frico

    Nie
    nie
    nie
    Klimator to wyjątkowo tandetny produkt