  • 11. Data: 2013-09-11 22:16:45
    Temat: Re: Kocioł olejowy.
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 11 września 2013 22:05:29 UTC+2 użytkownik Adam napisał:
> [...]
    zbiornik z atestem takim jak w statkach kosmicznych. Ale Ty tam nie kupuj. Na pewno
    Chińskie te grzałki i zbiorniki.

    > Ja wiem, ze Ty bys zaadoptowal plastikowy zbiornik otwarty do tego - tylko
    >
    > ciekawe jak taki sie zachowa przy temperaturze 95stC - zeby czasem sie nie
    >
    > "wylal" przez stalowa krate w ktorej jest zabudowany :)
    >

    > Ja mowie o normalnym zbiorniku stalowym, zamknietym z kilkoma kroccami,
    >
    > ktorego mozna wykorzystac w instalacji zamknietej.
    >
    > pozdr.
    >

    > --
    >
    > Adam Sz.

    Nie masz za grosz wyobraźni. Stalowy, blacha 3mm żeby za szybko rdza nie zeżarła.
    Jest XXI wiek. Dostępne są sposoby regulowania temperatury. jak piszesz`że zbiornik z
    polipropylenu może w dziewięćdziesięciu stopniach przecisnąć się przez osłonę to
    znaczy że ni chuja nie wiesz o tworzywach.

  • 12. Data: 2013-09-11 22:18:25
    Od: k...@g...com

> [...]
    >

    > Ja mowie o normalnym zbiorniku stalowym, zamknietym z kilkoma kroccami,
    >
    > ktorego mozna wykorzystac w instalacji zamknietej.

    Tak przy okazji. Jak instalacja zamknięta to i jakieś ciśnienia się pojawia. Jesteś w
    stanie podać jakich ciśnień można się spodziewać?

  • 13. Data: 2013-09-11 22:51:15
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu środa, 11 września 2013 22:16:45 UTC+2 użytkownik k...@g...com napisał:

    > Nie masz za grosz wyobraźni. Stalowy, blacha 3mm żeby za szybko rdza nie zeżarła.
    Jest XXI wiek. Dostępne są sposoby regulowania temperatury.

    A Ty jelop jestes - chodzi wlasnie o to zeby zakumulowac w taniej taryfie
    jak najwiecej ciepla - wiec trzeba podgrzac ta wode jak najwyzej.

    Ja w swoim buforze potrafie zagrzac wode do 95stC. Probowales robic to samo
    w zbiorniku za stowe z allegro ? Wiesz w ogole co sie dzieje z PE pod
    wplywem temperatury? Takie pierdoly piszesz ze jeszcze ktos tego poslucha.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 14. Data: 2013-09-12 00:45:01
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 11 września 2013 22:51:15 UTC+2 użytkownik Adam napisał:

> [...]
    >
    > w zbiorniku za stowe z allegro ? Wiesz w ogole co sie dzieje z PE pod
    >
    > wplywem temperatury? Takie pierdoly piszesz ze jeszcze ktos tego poslucha.

    Ty pierdoły piszesz bo nie masz wyobraźni ani wiedzy. jak zbiornik kosztuje stówę to
    co za problem postawić dwa i grzać do 85 stopni? Więcej ciepła niż w jednym i
    dziewięćdziesięciu pięciu stopniach da się zmagazynować. Miejsca dwa zajmą tyle samo
    co jeden. Bo jeden na drugim można postawić jak się wie jak to zrobić. Pozostaje
    kwestia rozładowania takiego akumulatora ciepła. Nie napiszę jak to zrobić bo i tak
    nie zrozumiesz.

  • 15. Data: 2013-09-12 00:51:52
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 12 września 2013 00:45:01 UTC+2 użytkownik k...@g...com
    napisał:

> [...]
    kwestia rozładowania takiego akumulatora ciepła. Nie napiszę jak to zrobić bo i tak

    Zrobmy odrazu dziesiec takich (tak samo jak dziesiec sprezarek z lodowki w
    do pompy ciepla!) bedzie na pewno to mozna latwo obslugiwac i serwisowac w
    razie awarii :) Tylko ciekawe kiedy zacznie to przekraczac budzet, a przede
    wszystkim zdrowy rozsadek.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 16. Data: 2013-09-12 01:15:00
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 12 września 2013 00:51:52 UTC+2 użytkownik Adam napisał:

> [...]
    >
    > razie awarii :) Tylko ciekawe kiedy zacznie to przekraczac budzet, a przede

    Nikt Ci jeszcze z litości nie powiedział że wiemy że się wpierdoliłeś z tą pompą. Ona
    fajna. Bezobsługowa. Ale przepłaciłeś. Ktoś Cie w chuja zrobił i podkręcił na drogą.
    Generalnie z działania jesteś zadowolony. Ale widzisz że można było to zrobić taniej.
    Tylko się nie przyznasz. Na torturach jak by Ci na żywca tępą piłą nogę na żywca
    obcinać to będziesz wrzeszczał ze pompa jest super i była warta kasy. A nie była.
    Pisz kto Cie tak wychujał żeby inni mieli na niego oko, a nie dorabiaj ideologię.

  • 17. Data: 2013-09-12 01:18:19
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 12 września 2013 01:15:00 UTC+2 użytkownik k...@g...com
    napisał:

> [...]
    była. Pisz kto Cie tak wychujał żeby inni mieli na niego oko, a nie dorabiaj
    ideologię. W sumie to Ty jesteś w marnej sytuacji. jak by Ci się ta pompa za kilka
    lat wysypała, oczywiście nie życzę Ci tego, to nawet nie będziesz się mógł tutaj
    pożalić z przyczyn oczywistych.

  • 18. Data: 2013-09-12 01:18:58
    Od: Adam <a...@g...com>

    napisał:

> [...]
    była. Pisz kto Cie tak wychujał żeby inni mieli na niego oko, a nie dorabiaj

    Znaczy ze moglem kupic ta z allegro?
    Po moim trupie :D

    Swoja droga to ona ma moc 7,5kW a ja pytalem o 9kW wiec by sie nie nadala ;)
    Gdyby miala 9kW to roznica w cenie bylaby jeszcze nizsza :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 19. Data: 2013-09-12 01:46:37
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 12 września 2013 01:18:58 UTC+2 użytkownik Adam napisał:

> [...]
    >

    > Swoja droga to ona ma moc 7,5kW a ja pytalem o 9kW wiec by sie nie nadala ;)
    >
    > Gdyby miala 9kW to roznica w cenie bylaby jeszcze nizsza :)

    Nie wiem gdzie miałeś kupić. Ale to że przepłaciłeś jest pewne. Oczywiście możesz się
    bronić i napisać że wcale nie była droga bo są dwa i trzy razy droższe. I będziesz
    miał racje. Ale nie będzie to świadczyło że są trzy razy lepsze tylko że wśród trzy
    razy bogatszych niż Ty jest sporo idiotów. Pamiętaj do śmierci. Handel jest możliwy
    tylko dlatego że co 5 sekund na ziemi rodzi się frajer.

  • 20. Data: 2013-09-12 01:58:34
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 12 września 2013 01:46:37 UTC+2 użytkownik k...@g...com
    napisał:

> [...]
    jest możliwy tylko dlatego że co 5 sekund na ziemi rodzi się frajer.

    Uzywasz gazu w kuchni? Tak? Ale jestes glupi! Polskie lupki sa polowe tansze,
    a Ty putinowi dajesz zarobic. Frajer jestes i tyle :)

    Mniej wiecej taki sam sens jest w tym co napisales wyzej.

    To, ze pompa moglaby byc tansza to jasne jak slonce. Ale nie ma na rynku
    nikogo, kto by mi ja w nizszej cenie sprzedal, wiec pisanie ze przeplacilem
    jest nonsensem :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.