  • 71. Data: 2009-03-11 20:06:35
    Temat: Re: Kolejna fuszerka, na szybienicęwykonawców
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "Kris" <k...@w...pl> wrote in message
    news:gp959b$jan$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał w wiadomości

    > A ich dotychczasowa robota jest juz chociaż warta tych 3tysięcy?

    Jest jest, już 2 tygodnie robią i nie wzieli ani centa jeszcze.
    Dzisiaj zamkneli mi ten syfit i wiesz co.... w innym pomieszczeniu gdzie
    było zimno nagle sie ociepliło ! w garderobie narożnej z veluxem.
    20 roboczogodzin jednego faceta plus drugi czasem pomagał.

    wpadnij zobaczyć, masz niedaleko :-)

  • 72. Data: 2009-03-11 20:40:02
    Od: "T.M.F." <t...@n...mp.pl>

    > musi sie odbyć formalny (zakończony protokołami) odbiór robót
    > zanikajacych, na odbiorze ma być KierBud u inwestor lub jego
    > przedstawiciel. Po odbiorze pisze sie protokół w którym sie określą
    > odebranie prac lub co należy poprawic i w jakim terminie.

    Wykazujesz naiwnosc 12-latka. To co piszesz brmzi pieknie i
    rozczulajaco, ale gdzie tak jest?

  • 73. Data: 2009-03-11 20:59:00
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > wpadnij zobaczyć, masz niedaleko :-)

    A ja mam daleko?? :-)

    Pozdro.. TK

  • 74. Data: 2009-03-11 21:02:32
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "Maniek4" <b...@w...pl> wrote in message

    > Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał w wiadomości

    > A ja mam daleko?? :-)

    Ty bardzo :-)

  • 75. Data: 2009-03-11 21:10:43
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > "Maniek4" <b...@w...pl> wrote in message

    > Ty bardzo :-)

    O shit, a skad wiesz?? :-)

    Pozdro.. TK

  • 76. Data: 2009-03-11 22:13:38
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    > A ja mam daleko?? :-)

    A daleko masz do morza?

    Kris

  • 77. Data: 2009-03-11 22:14:22
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał w wiadomości

    > wpadnij zobaczyć, masz niedaleko :-)
    Często jeżdze po szeroko pojetej okolicy to moze wpadne;)

    Kris

  • 78. Data: 2009-03-11 22:15:18
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "T.M.F." <t...@n...mp.pl> napisał w wiadomości

    > Wykazujesz naiwnosc 12-latka. To co piszesz brmzi pieknie i rozczulajaco,
    > ale gdzie tak jest?
    Ale jeden papier w segregatorze więcej;))0

    Kris

  • 79. Data: 2009-03-11 22:19:08
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > Użytkownik "Maniek4" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A daleko masz do morza?

    Jak jestem na urlopie to calkiem blisko.:-))

    Normalnie jakies 450km do najblizszego miejsca. Kiki ma blizej?? :-)

    Pozdro.. TK

  • 80. Data: 2009-03-11 22:43:32
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Nie wiem ile ma Kiki, ja mam 30km