  • 1. Data: 2009-01-22 11:31:17
    Temat: Koszt budowy obiektu gospodarczego 50 m2
    Od: "P4tryk" <p...@w...pl>

    Witam
    Jaki bedzie orientacyjny koszt budowy budynku gospodarczego o powierzchni
    okolo 50m2 ? Chodzi tu o mozliwie prosty budynek - 4 sciany zewnetrzne,
    jedna dzialowa dzielaca obiekt na dwie czesci, 2-4 okna, jedna lub dwoje
    drzwi, tynk moze od srodka, betonowa posadzka no i jakis dach oczywiscie :)
    Chodzi mi o wycene orientacyjna - czy bedzie to kosztowalo 1 000 czy 50 000
    ?
    Z tego co znalazlem na google wynika ze na taki budynek bedzie potrzebne
    pozwolenie na budowe czyli rowniez jakis projekt architekta ? Z uwagi na
    fakt iz obiekt i tak chce podzielic na pol moge zbudowac dwa po 25m2 - z
    tego co znalazlem wynika iz obiekt do 25 m2 nie wymaga pozwolenia - czy to
    sa aktualne przepisy ? W takim przypadku nie potrzebuje projektu od
    architekta ?

    // Patryk Jakóbiak \\
    // p...@w...pl \\

  • 2. Data: 2009-01-22 11:35:48
    Temat: Re: Koszt budowy obiektu gospodarczego 50 m2
    Od: Usrobo <u...@o...pl>

    P4tryk pisze:
> [...]
    > tego co znalazlem wynika iz obiekt do 25 m2 nie wymaga pozwolenia - czy to
    > sa aktualne przepisy ? W takim przypadku nie potrzebuje projektu od

    mnie takie coś kosztowało ok 15 tys z dachem z dachówki betonowej
    ale to było 1/2 roku przed buuumem budowalnym

    michał

  • 3. Data: 2009-01-22 15:33:44
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl>

    Użytkownik "P4tryk" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tego co znalazlem wynika iz obiekt do 25 m2 nie wymaga pozwolenia - czy to
    > sa aktualne przepisy ? W takim przypadku nie potrzebuje projektu od

    na wsi masz 35 m2 bez pozwolenia, składasz wniosek z miniprojektem jak ma
    wyglądać budynek i budujesz, bloczków z BK 24x24x59 potrzeba (odejmując
    drzwi i okna) ok. 450 szt. x 7 PLN = 3150 PLN jeśli 12x24x59 to połowę:-)
    resztę sobie poszukaj...

    --=olo=--

    --=olo=--

  • 4. Data: 2009-01-30 09:02:31
    Od: "Flyte" <f...@o...pl>

    Jeżeli możesz to poszukaj projektów garaży (ewtl. pomieszczeń gospodarczych) z
    kosztorysem. Niektóre projekty właśnie mają kosztorys. Sam jestem zainteresowany
    postawieniem obiektu około 50m2: miejsce garażowe na dwa samochody + dwie
    komórki. Same pustaki będą kosztować około 6-7tys + drzwi wejściowe + dwie
    bramy+ elewacja + ... + ...
    Myślę że powinno się zamknąć w kwocie 20-25 tys. zł. Zależne od ceny robocizny w
    danym regionie.

    Czy orientuje się ktoś ile może wziąć ekipa budowlana w woj. Świętkorzyskim za
    taką minibudowę? http://www.projekty-garazy.pl/projekty-garaze/70/

    Pozdrawiam,

    Flyte

  • 5. Data: 2009-01-30 09:13:19
    Od: a...@g...com

    On 22 Sty, 12:35, Usrobo <u...@o...pl> wrote:

    > mnie takie coś kosztowało ok 15 tys z dachem z dachówki betonowej
    > ale to było 1/2 roku przed buuumem budowalnym

    Michal - teraz ceny sa praktycznie takie same! Poroton 24 ludzie juz
    po 3,8 pln kupuja !! To masz ~41 pln / m2 sciany nosnej (+ ocieplenie
    oczywiscie:) Ja przedwczoraj kupilem dachowke - ceramika robena po 31
    pln / m2 + dodatki tez calkiem niedrogo (12 pln / gasiora).
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 6. Data: 2009-01-31 20:32:07
    Od: "Flyte" <f...@o...pl>

    Znalazlem informacje nt. kosztu budowy projektu ktory mnie interesuje: stan
    deweloperski to 74400zl. Link do strony http://projekty.otodom.pl/pt_g3.htm.

    Jak na 50m2 garaż to jednak za dużo - 1500zl/m2. Chyba autorzy przesadzili z tym
    kosztorysem.

  • 7. Data: 2009-02-02 14:35:20
    Od: Usrobo <u...@o...pl>

    Flyte pisze:
> [...]
    >
    > Jak na 50m2 garaż to jednak za dużo - 1500zl/m2. Chyba autorzy przesadzili z tym

    ja mam bardzo podobny tylko te pomieszczenia z tyłu za garażami i 1 drzwi.

    Michał

  • 8. Data: 2009-02-02 17:36:41
    Od: "Flyte" <f...@o...pl>

    A ile Cię kosztowała budowa? jak długo trwała? Jeden wykonawca na całość, czy
    może na każdym etapie inny?

    Flyte

  • 9. Data: 2009-02-03 11:05:24
    Od: Usrobo <u...@o...pl>

    Flyte pisze:
    > A ile Cię kosztowała budowa? jak długo trwała? Jeden wykonawca na całość, czy
    > może na każdym etapie inny?
    >
    > Flyte

    jak już pisałem wcześniej
    ok 15 tys
    z pustaków, bez ocieplenia, więźba drewniana kryta dachówką betonową.
    1 lokalny wykonawca

    Michał