  • 21. Data: 2020-03-02 10:20:33
    Temat: Re: Koszty robocizny budowlanej
    Od: abomito <a...@w...pl>

    > będę płytki kładł i się zwolnię, powiem mu że za 1500 zeta to może mnie
    > cmoknąć bo ja teraz płytki kładę za 80zł
    Nie bądż taki ekonomista! W biedrze już dawno mają wyższe zarobki.
    Abo Ci matka kasa zabiera, albo tam robisz na część etata...

    Pozdro. a bo mi to.

  • 22. Data: 2020-03-02 19:52:31
    Od: gobo <g...@p...onet.pl>

    Koszty pracy rosna, ale bez przesady.
    W moim rejonie ostatnio lekko budowlancy przesadzaja. Dalem kilka dni
    temu ogloszenie, ze szukam kogos do polozenia plytek w garazu w domku
    jednorodzinnym. Na podlodze mam, chcialem dolozyc je na 3 scianach od
    podlogi do sufitu.
    Przyjechaly 2 osoby na wycene. Plytek do polozenia jest 50m2. Sciany sa
    otynkowane, trzymaja katy itp. Jedna ekipa zawolala 85zl za m2, druga
    90zl w promocji, bo zwykle biora 120zl...
    Bez przesady. Proste sciany, malo docinania, duze plytki, a taka cena.
    Skonczylo sie tak, ze przed chwila zagruntowalem sciane i bede sam kladl
    plytki w wolnym czasie. 4.5tys za maksymalnie 5 dni pracy i to bez
    faktury - niech spadaja na drzewo.
    Piotr

  • 23. Data: 2020-03-02 22:25:30
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Może zobaczyli w piekarni faworki po stowie za kilo. Może któryś z nich poszedł
    prywatnie do dentysty i został skrojony 500 za plombe.

  • 24. Data: 2020-03-02 22:37:38
    Od: Piotrek Paradysz <p...@g...com>

    A ile ty byś zarobił w czasie, w jakim będziesz się z tymi płytkami pieprzył?

  • 25. Data: 2020-03-02 22:57:40
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Czas przyszły nigdy nie jest precyzyjny. Można jedynie szacować ile w przyszłości
    można zarobić. Życie tak jest zagmatwane że jak się pracuje to jest to dochodowa
    część zycia a jak się nie pracuje to życie jest kosztem.

  • 26. Data: 2020-03-02 23:17:35
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 02.03.2020 22:37, Piotrek Paradysz wrote:
    > A ile ty byś zarobił w czasie, w jakim będziesz się z tymi płytkami pieprzył?

    Jak większość społeczeństwa, szczególnie w weekend by zarobił - czyli
    wtedy kiedy będzie kładł te płytki.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 27. Data: 2020-03-03 00:13:46
    Od: Piotrek Paradysz <p...@g...com>

    Nie zrozumiałeś pytania

  • 28. Data: 2020-03-03 02:38:59
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie można zrozumieć pytania które nie ma sensu. Załóżmy że zarabia stowe na godzinę.
    Ale pracy ma na sto godzin w miesiącu. Przytula 10 tysięcy i ma dwa wyjścia.
    Podzielić się tą kasa z kimś i zostanie mu 5 tysięcy. Albo zrobić samemu, wtedy
    zostanie mu 10 tysięcy.

  • 29. Data: 2020-03-03 07:48:00
    Od: Kris <k...@g...com>

    >A ile ty byś zarobił w >czasie, w jakim będziesz się >z tymi płytkami pieprzył?

    Pewnie tyle samo co w czasie gdy siedzi na kiblu, spaceruje z psem czy siedzi na
    tarasie i gapi się na trawnik

  • 30. Data: 2020-03-03 10:44:16
    Od: Piotrek Paradysz <p...@g...com>

    Przyjmijmy, ze zarabia 100 czyli tyle ile gość od płytek. Dlaczego wiec się dziwi
    cena? Jeśli zarabia mniej a potrafi kłaść płytki jak gość za 100 to dlaczego nie
    kładzie płytek?