  • 11. Data: 2011-05-13 07:32:50
    Temat: Re: Kotwa chemiczna
    Od: Sebastian Sawicki <f...@s...edu.pl>

    On 12.05.2011 19:57, M wrote:
    > Tylko uważaj na kleje, bo są różne do różnych materiałów. Możesz
    > oddzielnie kupić pręt gwintowany (sprawdź wytrzymałość) i klej w tubie.
    > Będziesz także potrzebował podwójnej wyciskarki (taka do silikonu się
    > nie nadaje).

    nadaje sie..
    Przynajmniej do pattexa, fishera. Nawet sprzedaja wraz z nimi takie
    zwykle wyciskacze
    Pret gwintowany, jezeli to ma byc tylko dowiazane do zbrojenia,
    spokojnie wystarczy zwykly. Jak ma na tym cos wisiec to mozesz kupic
    jakosciowy, ale w Twoim przypadku to bedzie niepotrzebne

  • 12. Data: 2011-05-13 07:44:46
    Od: Shaman <s...@o...com>

    Dnia 12-05-2011 o 14:52:21 JareK <k...@i...bez.spamu.pl> napisał(a):

    > Do najbliższej Castoramy mam ok. 70 km, ale zobaczę co maja w Obi bądź
    > LeroyMerlin. Dzięki za info.

    Gdybyś miał problem z dostępnością bez problemu mogę Ci podesłać. Małe
    toto, lekkie, można zgiąć w połowie i zapakować do zwykłej bąbelkowej
    koperty. Castoramę mam po drodze z pracy.

    --
    PZDR
    Shaman

  • 13. Data: 2011-05-20 09:17:41
    Od: JareK <k...@i...bez.spamu.pl>

    W dniu 2011-05-12 14:52, JareK pisze:

    > Do najbliższej Castoramy mam ok. 70 km, ale zobaczę co maja w Obi bądź
    > LeroyMerlin. Dzięki za info.

    Niestety nie znalazłem nigdzie Hilti. Znalazłem tylko Fischer FIS VS
    300T po 62 zł i Pattex CF900 po 49 zł. Będę potrzebował je na
    poniedziałek rano więc zamówienie przez internet już nie wchodzi w grę.
    Tylko która jest lepsza?

    JareK

  • 14. Data: 2011-05-20 09:24:41
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl>

    Użytkownik JareK napisał:

> [...]
    > 300T po 62 zł i Pattex CF900 po 49 zł. Będę potrzebował je na
    > poniedziałek rano więc zamówienie przez internet już nie wchodzi w grę.

    Hilti rzeczywiście robi zarąbiaste mocowania, ale kup tańszy, też będzie
    ok. Pamiętaj tylko, by najpierw przygotować otwory i zalewać je ciągiem,
    bo markecie do tuby dostaniesz 1 mieszalnik, w sklepie z mocowaniami ze
    dwa, a jak ci zaschnie to w marketach mieszalniki ostatnio widziałem
    chyba po 9 zł - masakra jakaś.

    pozdrawiam
    rafał