  • 1. Data: 2023-12-20 17:59:40
    Temat: Kto kupił elektryka ten przegrał życie, w 2024 będzie płacił nawet 10 zł za ładowanie na mieście
    Od: a a <m...@g...com>

    Kto kupił elektryka ten przegrał życie, w 2024 będzie płacił nawet 10 zł za ładowanie
    na mieście

    Jak kupował elektryka to prąd był bardzo tani, była nocna taryfa, a to szystko się
    skończyło w 2023 roku i prąd podrożał nawet 300%
    \

    Mam zapisane na taryfie domowej 0,26 zl netto

    a dzisiaj to 1,30 zł brutto po przekroczeniu limitu 3000 kWh
    i 2000 kWh w 2022

    A każdy kto ma dom to te limity przekracza
    i taryfa nocna została zlikwidowana powyżej limitu

    A na mieście stawki ładowania to i 3,50 zł
    i zrosną na początku 2024 do 5 zł
    a w 2. połowie 2024 stawki maksymalne na drodze wzrosną do 10 zł
    bo należy doliczyc cene anonamentu

    Czyli elektryk będzie kosztował ponad 100% w codziennej eksploatacji

    I zacznie sie masowa sprzedaż używanych elektrykó, bo prąd juz nigdy nie będzie tani
    jak 3 lata temu

  • 2. Data: 2023-12-20 20:38:57
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 20 grudnia 2023 o 17:59:42 UTC+1 a a napisał(a):
> [...]
    >
    > I zacznie sie masowa sprzedaż używanych elektrykó, bo prąd juz nigdy nie będzie
    Ale tylko taki gupi jak ty będzie płacił dyszke. Normalny kupi dwusuwowy agregat
    pradotworczy. Zainstalują mu w bagażniku i jak będzie wysiadał to pociagnie za
    sznurek i zrobi sobie kilowatogodzine za 2,50. Za agregat zapłaci 700 złotych.

  • 3. Data: 2023-12-20 21:32:09
    Od: a a <m...@g...com>

    On Wednesday 20 December 2023 at 20:38:59 UTC+1, Zenek Kapelinder wrote:

> [...]
    sznurek i zrobi sobie kilowatogodzine za 2,50. Za agregat zapłaci 700 złotych.

    Oj Zenek, Zenek
    jestes gópi jak but dziadka z lewej nogi

    Agregat to zasila altankę a nie naladuje elektryka i za tydzień

    Taki 10 kW z sinusem kosztuje 5000 zł

    W bagażniku nie wolno używac agregatu bez nadzoru, bo ryzyko pożaru, zatrucia
    spalinami i hałasuje niemiłosiernie

    A te 2,50 zł za 1kWh to niby gdzie tanio

    jak było 50 groszy za 1 kWh