  • 41. Data: 2015-08-07 10:44:18
    Temat: Re: Kto ma lepszą bramę ?
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    dyskusyjnych:ca76cd50-4adc-427d-8446-e2d225fe0dde@go
    oglegroups.com...

    W dniu piątek, 7 sierpnia 2015 10:37:28 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    >Poki co udowodnilem, ze ty jestes klamca.

    Możesz nawet napisać, że udowodniłeś "wielkiego fermata", ale póki tego nie
    zaprezentujesz, jesteś tylko łajzą.

    >Wycinasz cytaty wyrwane z kontekstu
    >(juz drugi raz w ostatnich dniach) i probujesz sie nimi podpierac :)
    >Zalosne.

    Dawaj dowód, że: "Wczesniej to o malo
    zawalu nie dostal jak sie dowiedzial ze kupilem nowe auto - bo przeciez
    w jego cenie jest polowa marketingu i ja glupi sie na to nabralem."

    >EOT!

    Bierz odpowiedzialność za własne słowa chłystku, a nie uciekaj łajzo :-)

  • 42. Data: 2015-08-07 11:15:47
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 6 sierpnia 2015 23:53:28 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:

    > Zrób. Może to tylko Ty masz wypaczony gust :)

    http://szyna.civ.pl/blah.jpg

    Na zdjeciu "niestety" nie widac tej wiesniackiej bramy. Jest w cieniu, wiec
    nie widac sraczkowatosci okien "zloty dab", nie widac tez koloru drewnianych
    poreczy na balkonach - sa wsciekle mahoniowe, wisniowe.

    Scianka kolankowa podniesiona chyba o metr - do okien dachowych zeby sie
    dostac - trzeba brac drabine.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 43. Data: 2015-08-07 11:23:36
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 7 sierpnia 2015 11:15:49 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Na zdjeciu "niestety" nie widac tej wiesniackiej bramy. Jest w cieniu, wiec

    A wzialem obiektyw z wiekszym zoomem i cyknalem:

    http://szyna.civ.pl/blah2.jpg

    I jak? To jest to "cieplo domowe" ?:))) To ja chyba wole byc zimnym chujem ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 44. Data: 2015-08-07 11:36:07
    Od: masti <g...@t...hell>

    Uzytkownik wrote:

> [...]
    com/pic/s/solmet/segmenty052013ogrodzenia.jpg&imgref
    url=http://solmet.pl.tl/1-.-Segmenty-ogrodzeniowe.ht
    m&h=544&w=725&tbnid=rzyHHG0J-Bu8MM:&docid=sYO7ushJno
    xd_M&ei=_c3DVeOUJuT4yQOyjYqYAw&tbm=isch&ved=0CEAQMyg
    MMAxqFQoTCKOHre-vlccCFWR8cgodsoYCMw

    > Mogę tylko współczuć. Ja niestety nie miałem okazji zobaczyć jak to jest
    > w zakładzie karnym, dlatego trudno jest mi się odnieść do Twojego
    > stwierdzenia i zaprzeczyć lub potwierdzić :)

    ty z gatunku tych mało inteligentnych co jak nie doświadczą na własnej
    skórze to uznają, ze coś nie istnieje?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 45. Data: 2015-08-07 11:41:10
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Jest bardziej przemysłowa, nie minimalistyczna. Choć od jednego do
    > drugiego _pozornie_ niedaleko, to jednak tylko ludzie całkowicie
    > pozbawieni gustu będą oba zjawiska utożsamiać.

    Powiedział jedyny posiadający gust... szkoda że kosztem rozumu...

    > "Matematyka" mówiąca, że jak cos jest tańsze i bardziej ci się podoba to
    > tego nie wybierasz, faktycznie jest mi obca :-)

    Mylisz (co mnie zupełnie nie dziwi) matematykę z poglądami. Minimalizm jest
    tańszy - rurka zawsze będzie tańsza niż rurka z dospawanym listkiem.
    Oczywiście Ty możesz za tę rurkę więcej zapłacić, ale to dowodzi jedynie
    Twojego frajerstwa.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 46. Data: 2015-08-07 11:48:49
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    oglegroups.com...

    > http://szyna.civ.pl/blah.jpg

    > Na zdjeciu "niestety" nie widac

    [ciach]

    Widać wystarczająco dużo :-)

    Ot potworek jakich wiele po wsiach, ale osobiście i tak wolę takie
    nieproporcjonalne i pstrokate potworki niż szare kostki z lat 80-tych.

    Przy czym akurat płotu bym się nie czepiał - na mój gust to prowizorka a
    tylko brama i słupki docelowe. Niejeden taki już widziałem co po 5-10 latach
    z siatki zmieniał się w cały jednakowy.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 47. Data: 2015-08-07 11:58:27
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 7 sierpnia 2015 11:48:58 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:

    > Widać wystarczająco dużo :-)
    >
    > Ot potworek jakich wiele po wsiach, ale osobiście i tak wolę takie
    > nieproporcjonalne i pstrokate potworki niż szare kostki z lat 80-tych.

    Ale kostki mozna ladnie przerobic. Cykne kiedys fotke - tu w poblizu facet
    tak odwalil "kostke", ze az sie zdziwilem, ze mozna tak ladnie :) Teraz
    robi plot - slupki z granitu (ale takie polokragle - ladnie zrobione) i
    nie wiem tylko co wstawi w srodek. Obawiam sie, ze niestety jakies katowniki
    z ostrzami na gorze lub cos innego pseudo-kutego, co za chiny ludowe nie
    bedzie pasowac do nowoczesnego projektu owej kostki (ma tam elementy z
    drewna na elewacji, no ladny domek). Ja bym tam wstawil proste, czarne
    profile zamkniete i wygladaloby jak cacuszko.

    > Przy czym akurat płotu bym się nie czepiał - na mój gust to prowizorka a
    > tylko brama i słupki docelowe. Niejeden taki już widziałem co po 5-10 latach
    > z siatki zmieniał się w cały jednakowy.

    Ale mi wlasnie o te brame i furtke glownie chodzi - dla mnie to jest
    wiesniactwo i buractwo nr 1. Cos ohydnego :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 48. Data: 2015-08-07 12:12:14
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    "Adam Sz." wrote in message
    ps.com...

    > No JTD to dobre silniki. Pytanie ile masz kucow pod maska i jak szybko
    > jechales. Moj 2.0d w BMW w trasie spala 4,5l jadac 100km/h. Jadac 200km/h
    > juz 8l :-) Srednia mi wychodzi 6l, a mam ciezka noge.

    A myślałem, że takie bajki to tylko na p.m.s ;)
    Ale chętnie obejrzę filmik, gdzie jedziesz 200km/h (najlepiej wg GPS)przez
    choćby
    jedyne 10km i średnia ze spalania na tym odcinku dzięcio-kilometrowym odcinku
    wyniesie 8l :)

  • 49. Data: 2015-08-07 12:14:08
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    oglegroups.com...

    > Ale kostki mozna ladnie przerobic. Cykne kiedys fotke - tu w poblizu facet
    > tak odwalil "kostke", ze az sie zdziwilem, ze mozna tak ladnie :)

    Wiem, piszę że wolę taki potworek od szarej kostki a nie od przerobionej
    kostki.

    Jako że na śląsku kostek sporo to i przerobionych wiele. Niektóre wyglądają
    całkiem ok a "jedyna" zmiana to odpowiednie malowanie i zadbanie o detale
    jak okna czy okap.

    Tu przykład jak malowanie potrafi zmienić dom (to oczywiście nie kostka):
    https://www.google.pl/maps/@50.287115,18.631131,3a,7
    5y,121.77h,77.07t/data=!3m6!1e1!3m4!1se4gc0jfXi325xu
    sC_gg6gA!2e0!7i13312!8i6656

    Ten do został pomalowany tak kilka lat temu. Wcześniej był szary i zupełnie
    niepozorny.

> [...]
    > drewna na elewacji, no ladny domek). Ja bym tam wstawil proste, czarne
    > profile zamkniete i wygladaloby jak cacuszko.

    Ja to bym w ogóle płotu od ulicy nie robił - po co? ładny trawniczek, niski
    żywopłot i podjazd dla gości - ot i tyle.

    A jeśli już koniecznie musi być płot (bo np. jest pies) to "niewidoczny"
    czyli cienkie słupki i zielona kwadratowa siatka typu betafence.

    > Ale mi wlasnie o te brame i furtke glownie chodzi - dla mnie to jest
    > wiesniactwo i buractwo nr 1. Cos ohydnego :-)

    Rozdzielmy dwie sprawy. Brama sama w sobie - ok rozumiem Tobie się nie
    podoba mnie nie razi - ot brama jakich wiele. Natomiast brama niepasująca do
    reszty ogrodzenia to mnie rai - ale myślę że to tymczasowe.

    Ja generalnie jestem dość odporny na różne "style": byle były spójne. Jeśli
    całe ogrodzenie to będą murowane słupki i marketowe niby-kute przęsła to
    mnie to nie przeszkadza, ale fragmenty "kute" i fragmenty z siatki do tego
    różne podmurówki to mi przeszkadza.

    Np. jeżdżąc do pracy mijam taki potworek: (na strret view jeszcze go nie ma)
    ciężka brama z kwadratowych profili z niby-kutymi zwieńczeniami. Do tego
    s"słupki" z koszy wypełnionych kamieniami. Dalej siatka nad betonową
    podmurówką, jeszcze dalej fragment podjazdu bez ogrodzenia a jeszcze dalej
    betonowe słupki i smołowana siatka - i to wszystko wokół jednego domu.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 50. Data: 2015-08-07 12:16:55
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Ergie" napisał w wiadomości grup

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >Powiedział jedyny posiadający gust...

    Wątpię.

    > "Matematyka" mówiąca, że jak cos jest tańsze i bardziej ci się podoba to
    > tego nie wybierasz, faktycznie jest mi obca :-)

    >to dowodzi jedynie Twojego frajerstwa.

    I tak se to tłumacz :-)