  • 61. Data: 2015-08-07 12:52:31
    Temat: Re: Kto ma lepszą bramę ?
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 7 sierpnia 2015 12:49:51 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:

    > ...także ten, gratuluję wygranej skrzynki browaru (albo dwóch). :D

    Czytanie ze zrozumieniem (tak, zasmierdzialo ghostem) sie klania :D

    --
    Adam Sz.

  • 62. Data: 2015-08-07 13:04:50
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    "Adam Sz." wrote in message
    ps.com...

    > Czytanie ze zrozumieniem (tak, zasmierdzialo ghostem) sie klania :D

    Tak, to prawda, że 2 skrzynki browca miałby być na zachęte, aby
    Adama skłonić do wykonania testu i obrony swojej tezy.

    ... ale co prawda to prawda, miłoby było, gdyby w przypadku przegranego
    zakładu Adam również zrewanżował się skrzynką :) - weź Adaś nie dziaduj ;)...

  • 63. Data: 2015-08-07 13:11:00
    Od: masti <g...@t...hell>

    Uzytkownik wrote:

> [...]
    com/pic/s/solmet/segmenty052013ogrodzenia.jpg&imgref
    url=http://solmet.pl.tl/1-.-Segmenty-ogrodzeniowe.ht
    m&h=544&w=725&tbnid=rzyHHG0J-Bu8MM:&docid=sYO7ushJno
    xd_M&ei=_c3DVeOUJuT4yQOyjYqYAw&tbm=isch&ved=0CEAQMyg
    MMAxqFQoTCKOHre-vlccCFWR8cgodsoYCMw

    > Ty jak widzę zaś z gatunku tych, którzy uważają, że tylko ich zdanie się
    > liczy i jest najważniejsze, a do tego uważają, że tych, którzy mają inne
    > zdanie mogą publicznie wyzywać.

    jakbyś nie zauważył to ja wyraziłęm własne zdanie na temat estety tego
    płota. to ty zacząłeś wyzywać od kryminalstów.

    > Kolego! Wracając do poprzedniej mojej wypowiedzi nie za bardzo wiem o
    > jakie blendy Ci chodzi.

    to się dowiedz
    http://lmgtfy.com/?q=blenda+wi%C4%99zienie

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 64. Data: 2015-08-07 13:33:41
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    >Czytanie ze zrozumieniem (tak, zasmierdzialo ghostem) sie klania :D

    Łajzo śmierdząca, ty se ghostem ryja nie wycieraj, tylko wskaz cytat na
    którego podstawie piszesz o mnie:

    "Wczesniej to o malo zawalu nie dostal jak sie dowiedzial ze kupilem nowe
    auto - bo przeciez
    w jego cenie jest polowa marketingu i ja glupi sie na to nabralem."

    Tchórzliwi chłystku jeden :-)

  • 65. Data: 2015-08-07 13:39:15
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 7 sierpnia 2015 13:33:52 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:
> [...]
    > auto - bo przeciez
    > w jego cenie jest polowa marketingu i ja glupi sie na to nabralem."

    Zaczynasz pisać językiem Lawy- nie schodż proszę do jego poziomu.

  • 66. Data: 2015-08-07 13:49:05
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    W dniu piątek, 7 sierpnia 2015 13:33:52 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    <przywrócenie cytatu>

> [...]

    </przywrócenie cytatu>

    >Zaczynasz pisać językiem Lawy- nie schodż proszę do jego poziomu.

    Chodzi ci o to żeby łajza - co skrupulatnie wyciąłeś z cytatów - nie
    wycierał sobie mną gęby? Czy o coś innego?

    Bo jeśli o to pierwsze to musisz jego o to prosić albo użyć KF.

  • 67. Data: 2015-08-07 14:04:02
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 7 sierpnia 2015 13:49:19 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:
    > Chodzi ci o to żeby łajza - co skrupulatnie wyciąłeś z cytatów
    > nie wycierał sobie mną gęby? Czy o coś innego?

    Wyciełem początek, dokładnie to:

    "Użytkownik "Adam Sz." napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    >Czytanie ze zrozumieniem (tak, zasmierdzialo ghostem) sie klania :D
    "
    O co chodzi z tym "skrupulatnie"?

    > Bo jeśli o to pierwsze to musisz jego o to prosić albo użyć KF.
    OD KF to Ty dawniej specjalistą byłeś;)

  • 68. Data: 2015-08-07 16:30:30
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2015-08-07 o 13:11, masti pisze:

> [...]
    > jakbyś nie zauważył to ja wyraziłęm własne zdanie na temat estety tego
    > płota. to ty zacząłeś wyzywać od kryminalstów.

    Pier.....sz jak potłuczony. W którym miejscu zacząłem Cię wyzywać od
    kryminalistów?

    > to się dowiedz
    > http://lmgtfy.com/?q=blenda+wi%C4%99zienie

    Ach jaki Ty jesteś bystry :)
    Szkoda tylko, że nie zauważyłeś, iż Google mało wie na temat "blend
    więziennych" i poza jakimiś artykułami na ten temat, z których można się
    tylko domyślać, nie ma nic konkretnego. Jak byś naprawdę był bystry to
    byś się domyślił, że przeczytałem te artykuły i się domyśliłem czym mogą
    być te blendy.

  • 69. Data: 2015-08-07 16:37:16
    Od: masti <g...@t...hell>

    Uzytkownik wrote:

> [...]
    MMAxqFQoTCKOHre-vlccCFWR8cgodsoYCMw

    > Pier.....sz jak potłuczony. W którym miejscu zacząłem Cię wyzywać od

    cytuję:
    Mogę tylko współczuć. Ja niestety nie miałem okazji zobaczyć jak to
    jestw zakładzie karnym,

    w zakładzie bywają zwykle kryminaliści albo klawisze. To kim jestem
    według Ciebie?

  • 70. Data: 2015-08-07 17:10:39
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2015-08-07 o 16:37, masti pisze:

> [...]
    > jestw zakładzie karnym,
    >
    > w zakładzie bywają zwykle kryminaliści albo klawisze.

    Albo osoby odwiedzające. Poza tym obsługa więzienia to nie tylko
    klawisze. Jest personel medyczny, personel wychowawczy, obsługa kuchni
    czy stołówek, podejrzewam też, że są kantyny i ktoś je prowadzi, są
    pracownicy obsługi technicznej (ślusarze, elektrycy, hydraulicy itp.),
    przypuszczalnie są pracownicy serwisujący sprzęt wizyjny i kontroli
    dostępu. Możliwe też, że są mechanicy samochodowi utrzymujący samochody
    w należytym stanie.
    Szczerze mówiąc nie chciałbym żadnej z tych funkcji pełnić w więzieniu.
    Jaką Ty pełnisz i czy w ogóle pełnisz to mnie kompletnie nie interesuje.
    Ale skoro wyskakujesz z takimi porównaniami to gdzieś musiałeś widzieć
    te blendy tym bardziej, że wywołują w Tobie aż tak złe emocje.

    > To kim jestem
    > według Ciebie?

    Myślałem, że jesteś normalnym, zrównoważonym facetem, ale chyba się myliłem.