  • 21. Data: 2009-04-14 18:29:29
    Temat: Re: Kuchnia elektryczna
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    Na razie będziesz się bardzo przejmować, ale potem ci przejdzie. Przy
    starannym czyszczeniu jedyne ślady zuzycia płyty to rysy - szkło sie rysuje
    i nie ma przebacz. Z daleka nie widać. Ponadto pojawiają się okrężne ślady
    nad palnikami - prawdopodobnie jest to kwestia wielokrotnego silnego
    rozgrzewania i stygnięcia. Mimo to jednak płyta wygląda po latach lepiej,
    niż kuchnia gazowa :)

    T.

  • 22. Data: 2009-04-14 20:48:31
    Od: Ra <a...@a...com>

    GB pisze:

    > Ja polecam Vitro Clen. Bardzo dobrze usuwa niebieskie plamki, ktore sie co
    > jakiś czas robią. A na codzien to zwykły Clin do szyb i jest git
    >
    > GB

    BTW czy w waszych kuchniach elektrycznych (nie indykcyjnych) płyta nadal
    jest ładna i czarna ? Bo u mnie w miarę szybko powstały ślady jakby po
    przegrzaniu

  • 23. Data: 2009-04-14 21:03:10
    Od: waruga <w...@o...peel>

    Dnia Tue, 14 Apr 2009 20:29:29 +0200, Tomasz Nowicki napisał(a):

    > Na razie będziesz się bardzo przejmować, ale potem ci przejdzie.

    Już mi przeszło, dzisiaj olałam pucowanie.
    --
    waruga

  • 24. Data: 2009-04-14 21:19:43
    Od: "GB" <a...@t...pl>

    > BTW czy w waszych kuchniach elektrycznych (nie indykcyjnych) płyta nadal
    > jest ładna i czarna ? Bo u mnie w miarę szybko powstały ślady jakby po
    > przegrzaniu

    Tak, czyszcze je VitroClenem. ten płyn doskonale czyści. Mam juz płyte dość
    długo i jest praktycznie jak nowa (poza malymi zadrapaniami). Nie wiem o
    jakie dokłądnie ślady ci chodzi, ale jeśli masz matowe lub niebieskawe
    przebarwienia to on je ładnie czyści. No i jest bardzo wydajny bo na całą
    płyte dosłowinie kilka kropel wystarczy.

    GB

  • 25. Data: 2009-04-14 21:35:26
    Od: Ra <a...@a...com>

    GB pisze:

> [...]
    > przebarwienia to on je ładnie czyści. No i jest bardzo wydajny bo na całą
    > płyte dosłowinie kilka kropel wystarczy.

    mam jakby efekt tęczy, powstała właściwie na samym początku jej
    użytkowania, chyba ją przegrzałem
    Kupiłem nawet ostatnio specjalny płyn dr beckmann ale nie pomogło,
    uszkodzona jest chyba jednak struktura płyty. A patrząc teraz to skład
    to nie różni się specjalnie od cifa czy domestosa choc znalazłem info że
    jest lepszy od vitroclean'a ;)

  • 26. Data: 2009-04-15 04:11:23
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Ra" <a...@a...com> napisał w wiadomości
    > BTW czy w waszych kuchniach elektrycznych (nie indykcyjnych) płyta nadal
    > jest ładna i czarna ? Bo u mnie w miarę szybko powstały ślady jakby po
    > przegrzaniu

    Po co kupujesz starocie, zamiast indukcji?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 27. Data: 2009-04-15 17:05:19
    Od: waruga <w...@o...peel>

    Dnia Wed, 15 Apr 2009 06:11:23 +0200, Jan Werbiński napisał(a):

    > Po co kupujesz starocie, zamiast indukcji?

    Ja choćby dlatego, że miała być wolnostojąca i w całości czyli i płyta, i
    piekarnik. Potrzebowałam nowy piec, natomiast nie miałam potrzeby zmiany
    mebli.
    --
    waruga

  • 28. Data: 2009-04-15 17:06:18
    Od: Ra <a...@a...com>

    Jan Werbiński pisze:
    > Użytkownik "Ra" <a...@a...com> napisał w wiadomości
    >
    > Po co kupujesz starocie, zamiast indukcji?

    Bo kupowałem ładnych parę lat temu i wtedy indukcji był mały wybór i
    były bardzo drogie gdzie cena katalogowa mojej to było 4k