  • 1. Data: 2009-12-08 18:31:20
    Temat: Kupiłem tuje - potrzebuję pomocy
    Od: "zbyszu" <z...@o...pl>

    Witam grupę. W imieniu kolegi mam pytanie. Jak w tytule.
    Kolega kupił 12 szt. Ma ziemię do d...y. Co ma zrobić?
    Chodzi o ich posadzenie za dwa dni.
    Mam prośbę. Poproszę GRUPĘ o poważne podpowiedzi.
    Zbychu

    4670 (20091208) __________

  • 2. Data: 2009-12-08 19:06:10
    Temat: Re: Kupiłem tuje - potrzebuję pomocy
    Od: "atman" <r...@w...pl>

    Użytkownik "zbyszu" <z...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    > Witam grupę. W imieniu kolegi mam pytanie. Jak w tytule.
    > Kolega kupił 12 szt. Ma ziemię do d...y. Co ma zrobić?
    > Chodzi o ich posadzenie za dwa dni.
    > Mam prośbę. Poproszę GRUPĘ o poważne podpowiedzi.

    Zapytać o ziemię do tui w miejscu zakupu.
    Kupić więcej (x2) tej ziemi. Pokopać doły. Wsypać nową ziemię.
    Posadzić tuje. Podlać bardzo obficie. Po pół roku nawozić.

  • 3. Data: 2009-12-08 19:09:07
    Od: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl>

> [...]
    > Kolega kupił 12 szt. Ma ziemię do d...y. Co ma zrobić?
    > Chodzi o ich posadzenie za dwa dni.
    > Mam prośbę. Poproszę GRUPĘ o poważne podpowiedzi.

    Google: Wyniki 1 - 10 spośród około 15,100 dla zapytania Jak sadzić tuje.
    (Znaleziono w 0,29 sek.)

    Pozdrawiam najpoważniej
    skryba

  • 4. Data: 2009-12-08 19:10:58
    Od: Michal Misiurewicz <m...@g...com>

    zbyszu wrote:
    > Witam grupę. W imieniu kolegi mam pytanie. Jak w tytule.
    > Kolega kupił 12 szt. Ma ziemię do d...y. Co ma zrobić?
    > Chodzi o ich posadzenie za dwa dni.
    > Mam prośbę. Poproszę GRUPĘ o poważne podpowiedzi.

    Jeśli chcesz poważnych odpowiedzi, zastąp informację, że ziemia
    jest do d..y (która prosi się o niepoważną odpowiedź) opisem
    jaka to jest ziemia i dlaczego jest niedobra. Wtedy zapewne
    ktoś, kto ma podobny rodzaj ziemi, będzie mógł udzielić rady.

    Pozdrowienia,
    Michał

  • 5. Data: 2009-12-12 16:41:44
    Od: "barbakan" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "zbyszu" <z...@o...pl> napisał

    > Kolega kupił 12 szt. Ma ziemię do d...y. Co ma zrobić?

    najlepiej niech sprzeda. wtedy jego problem przejdzie na tego co kupił i po
    kłopocie :)

    --
    pozdrowionka
    barbakan