  • 41. Data: 2013-07-19 23:15:02
    Temat: Re: Kupłem wannę, gatunek I w Castoramie ...
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2013-07-19 18:18, k...@g...com pisze:
    nauczysz się kiedyś cytować czy już nigdy?

  • 42. Data: 2013-07-20 00:29:45
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 19 lipca 2013 23:15:02 UTC+2 użytkownik Jawi napisał:
    > W dniu 2013-07-19 18:18, k...@g...com pisze:
    >
    > nauczysz się kiedyś cytować czy już nigdy?

    Zmienisz kiedyś czytnik czy nigdy?

  • 43. Data: 2013-07-20 08:06:22
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    ps.com...

    > Ty tylko szczekać i sikać na buty potrafisz.

    Tyle, że na twoje buty, a ty twierdzisz, że to deszcz pada.
    Co do szczekania to bardziej ujadającego kundla od ciebie jeszcze nie
    spotkałem.

  • 44. Data: 2013-07-20 18:08:52
    Od: <k...@g...com>

    W dniu piątek, 20 lipca 2013 08:06 UTC+2 użytkownik uzytkownik napisał:
> [...]
    >
    > Tyle, że na twoje buty, a ty twierdzisz, że to deszcz pada.
    > Co do szczekania to bardziej ujadającego kundla od ciebie jeszcze nie

    Tak walę Was wszystkich i chuj wam w dupe, ja tu jestem naważniejszy i nikt mi nie
    podskoczy. Jestem z łodzi a tam walą na całego.
    Zrozumiałe to jest dla was palanty!.
    Ja dzisiaj jest w siódmym niebie, zaliczylem pod rząd dzisięć 20-latek no i jedną po
    70-ce :-)
    Jak ktoś mi jeszcze będzie szczekał to pożałuje!