  • 1. Data: 2010-03-26 17:22:44
    Temat: Kwiatowa Łąka ....
    Od: mayky <m...@c...pl>

    Witam .....
    planuję około 10 arów zagospodarować na "naturalną łąkę"
    koszenie raz do roku ......
    zanabyłem mieszankę "kwiatowa łąka " z Ożarowa
    czy wysianie jej w ten weekend będzie za wczesne ?????

    pozdrawiam
    Mayky

  • 2. Data: 2010-03-27 01:20:23
    Temat: Re: Kwiatowa Łąka ....
    Od: "Moon" <m...@y...com>

    mayky wrote:
> [...]
    > koszenie raz do roku ......
    > zanabyłem mieszankę "kwiatowa łąka " z Ożarowa
    > czy wysianie jej w ten weekend będzie za wczesne ?????

    na opakowaniu zwykle podają kiedy wysiewać.
    a jeżeli chcesz mieć naturalną łąkę to nic nie wysiewaj, samo urośnie.

    moon

  • 3. Data: 2010-03-27 06:51:31
    Od: mayky <m...@c...pl>

    > na opakowaniu zwykle podają kiedy wysiewać.
    > a jeżeli chcesz mieć naturalną łąkę to nic nie wysiewaj, samo urośnie.

    pisze kwiecien/maj
    mamy juz "prawie" kwiecien.

    i jeszcze jedno pytanie kiedy ( raz do roku) kosic taka łąkę ???

    > moon

    mayky

  • 4. Data: 2010-03-27 07:24:16
    Od: esony <e...@g...com>

    On Mar 27, 7:51 am, mayky <m...@c...pl> wrote:

    > pisze kwiecien/maj
    > mamy juz "prawie" kwiecien.
    >
    > i jeszcze jedno pytanie kiedy ( raz do roku) kosic taka łąkę ???

    > mayky

    w okresie sianokosów ..

  • 5. Data: 2010-03-27 08:17:42
    Od: Panslavista <p...@i...pl>

    mayky wrote:

    > pisze kwiecien/maj
    > mamy juz "prawie" kwiecien.
    >
    > i jeszcze jedno pytanie kiedy ( raz do roku) kosic taka łąkę ???

    Można dwa razy. Jeżeli siano nie będzie wykorzystywane do spasania zwierząt
    wystarczy skosić jesienią, aby wysiały się nasiona wszystkich roslin, i by
    łąka nie zamienila się w gąszcz chabazi. Szkoda jednak zmarnować siano, o
    ile jest go wystarczająco dużo. Można je sprzedać - nawet za wykoszenie.

  • 6. Data: 2010-03-27 09:11:12
    Od: "waldek" <m...@p...onet.pl>

    > i jeszcze jedno pytanie kiedy ( raz do roku) kosic taka łąkę ???

    > mayky

    w okresie sianokosów ..
    Trochę później - sianokosy robi się wtedy kiedy trawa ma najwięcej
    składników pokarmowych i już urosła. Natomiast Tobie zależy aby ta łąka
    ładnie wyglądała więc można zaczekać aż rośliny przekwitną - lipiec.
    Pozdrawiam - Waldek