  • 1. Data: 2012-03-13 08:23:37
    Temat: [LUB] Szukam belek "T" strunobetonowych lub żelbet (stropowych)
    Od: szary <n...@x...pl>

    w okolicach Lublina (tak aby transport nie zabijał).
    ok. 40 belek po ok. 4.20 długie, najlepiej z szeroką [~5cm] "płetwą" (chcę
    oprzeć styro na nich i zalać z podłogówką).
    Jak nie znajdę to będe musiał brać od Terivy ale niezbyt mi pasują (2,5-3 cm
    podparcia).

    Na necie wszystko dostępne w Polsce "A" (np. Poznań), najbliżej chyba
    znalazłem w Krakowie, pewnie w W-wie by się znalazło ale to też ciut daleko
    płacić za ciężarówkę (~40 belek po ~4,20 długie) - hmm przyczepką do
    osobówki przywieźć?.

  • 2. Data: 2012-03-13 09:55:46
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl>

    Użytkownik szary napisał:
> [...]
    > znalazłem w Krakowie, pewnie w W-wie by się znalazło ale to też ciut daleko
    > płacić za ciężarówkę (~40 belek po ~4,20 długie) - hmm przyczepką do

    Kurcze ja widziałem fabrykę elementów ze strunobetonu, ale we
    Włoszczowie (tej z dworcem), trochę daleko. A może kolej + ciężarówki.
    pozdrawiam
    rafał

  • 3. Data: 2012-03-13 17:10:42
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

    Użytkownik "szary" <n...@x...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > daleko
    > płacić za ciężarówkę (~40 belek po ~4,20 długie) - hmm przyczepką do

    Ale rozpietosc 4,20m to zadna tragedia- wiec moze bys wzial jakiegos
    konstruktora ktory policzy ci taki prefabrykat i zrobi szkic dla wytworni
    lub nawet uderz do jakiejs wytworni prefabrykatow moze zalatwia ci te
    sprawe?
    Strunobeton raczej bedzie znacznie drozszy niz zwykly prefabrykat.

  • 4. Data: 2012-03-13 17:56:51
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2012-03-13 09:23, szary pisze:
> [...]
    > znalazłem w Krakowie, pewnie w W-wie by się znalazło ale to też ciut daleko
    > płacić za ciężarówkę (~40 belek po ~4,20 długie) - hmm przyczepką do
    4,20 to ci spokojnie wejdzie przecież na przyczepę "lawetę", więc
    osobówka, prawko B+E, i lecisz.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 5. Data: 2012-03-13 19:12:45
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

    Użytkownik "BartekK" <s...@d...org> napisał w wiadomości

    > 4,20 to ci spokojnie wejdzie przecież na przyczepę "lawetę", więc
    > osobówka, prawko B+E, i lecisz.
    >

    > --
    173

    Nie tak szybko :) - belka 0,2x0,2x4,2 bedzie wazyc ~ 400kg a pewnikiem
    wyjdzie wiekszy przekroj wiec ile tego wlozy na lawete? a jak policzy 8x
    (zakladajac ze wezmie na raz 5 belek choc watpie) do Poznania tam i z
    powrotem to niezla sumka wyjdzie

  • 6. Data: 2012-03-13 19:42:31
    Od: SkiMir <p...@M...onet.pl>

    W dniu 2012-03-13 18:56, BartekK pisze:

    > 4,20 to ci spokojnie wejdzie przecież na przyczepę "lawetę", więc
    > osobówka, prawko B+E, i lecisz.

    Wiele razy lecisz :-)

    --
    M.

  • 7. Data: 2012-03-13 22:08:43
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2012-03-13 20:42, SkiMir pisze:

    > Wiele razy lecisz :-)

    Zgadza się. Ale coś za coś - albo "ze szwagrem za flaszkę i trochę lpg"
    albo trzeba jednak zapłacić za transport tych kilku ton, załadunek i
    rozładunek, albo zapłacić za to co jest pod domem dostępne...

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 8. Data: 2012-03-14 04:45:40
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    BartekK wrote:

    > 4,20 to ci spokojnie wejdzie przecież na przyczepę "lawetę", więc
    > osobówka, prawko B+E, i lecisz.

    i tak z 10 razy :)

    taniej wyjdzie ciężarówka

  • 9. Data: 2012-03-14 08:56:38
    Od: szary <n...@x...pl>

    wrote:

> [...]
    > sprawe?
    > Strunobeton raczej bedzie znacznie drozszy niz zwykly prefabrykat.

    Dla jasności chcę osiągnąc cos takiego:
    http://cube6.co.uk/images/cost-savings.gif

    Strunobetonowe będa miały mała powierzchnię czołową (a ja chcę od razu zalac
    10cm z podłogówką). Zalewanie na belkach Terivy jest niezbyt, gdyż kształt
    betonu będzie "V" i powieżchnia styku duża (styro nie podłoże bo na czyms
    musi się przecież opierać wylewka a styro niekonstrukcyjny potem).
    Fakt, nawet nie podzwoniłem jeszce za cenami strunobetonu, może cena zabija
    i zawracam gitarę.

  • 10. Data: 2012-03-14 08:58:22
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 14 marca 2012, 09:56:38 UTC+1 użytkownik szary napisał:

    > Dla jasności chcę osiągnąc cos takiego:
    > http://cube6.co.uk/images/cost-savings.gif

    A teowniki metalowe nie lepsze będą?