  • 11. Data: 2010-02-20 11:54:37
    Temat: Re: Ludzie sprawdzajcie "fachofcow"
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    Uzytkownik "mirek" <f...@w...pl> napisal w wiadomosci
    news:hln2d3$dv$1@news.onet.pl...

    > ani reklamy. Na razie jestem zadowolony. Wy?apal jeszcze b?edy
    > projektu(belka stropowa konczy?a sie nad oknem okiennym na ?rodku), moje

    Mozesz objasnic o co chodzi z ta belka ??

  • 12. Data: 2010-02-20 13:38:14
    Od: "mirek" <f...@w...pl>

    Belka stropowa konczy sie dokladnie w srodku nad oknem piwnicy, czyli jej
    koiec nie jest podprty sciana fundamentowa piwnicy, tylko wisi w powietrzu..

    --
    my photos
    http://www.fotolia.com/p/6964/partner/6964

    Uzytkownik "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl> napisal w wiadomosci

  • 13. Data: 2010-02-20 16:38:34
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Użytkownik "mirek" <f...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Belka stropowa konczy sie dokladnie w srodku nad oknem piwnicy, czyli jej
    > koiec nie jest podprty sciana fundamentowa piwnicy, tylko wisi w
    > powietrzu..

    Jesteś tego pewien, że wisi ona nad oknem, a nie leży na belce żelbetonowej
    nadproża znajdującego się nad oknem ?
    U mnie też przyszło kilku fachowców odbierać roboty budowlane (przebudowa
    mieszkania dwupoziomowego) i dziwili się, że pozostawiłem 4 stalowe belki
    stropowe (dwuteownik 18cm) "w powietrzu" tzn. dokładnie ponad otworem
    drzwiowym pomiędzy dwoma dolnymi pomieszczeniami. Dość długo im musiałem
    tłumaczyć, że te belki przestrzelone i pospawane są z poprzeczną belką
    dwuteową 14cm, która wspiera się na ścianie ponad otworem drzwiowym i nie ma
    możliwości, aby te belki stropowe opadły :)

  • 14. Data: 2010-02-20 21:07:14
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    Uzytkownik "mirek" <f...@w...pl> napisal w wiadomosci
    > Belka stropowa konczy sie dokladnie w srodku nad oknem piwnicy, czyli jej
    > koiec nie jest podprty sciana fundamentowa piwnicy, tylko wisi w powietrzu..

    Hmm, przy stropie z belkami co 60cm (Teriva I) chcesz miec okna maksymalnie do 48cm
    szerokosci ??? Nad oknem jest nadproze i ono rozklada sile na mur.