  • 11. Data: 2011-03-07 20:14:57
    Temat: Re: "Łupak" do drewna
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 7 Mar, 21:07, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

    > szukałem z ciekawości na stronie Fiskarsa i ...
    >
    > nie znalazłem czegoś takiego, chyab podeślę ten link do ich działu
    > sprzedarzy, bo pewnie nawet nie wiedza, że coś takiego produkują.

    Zle szukales:

    http://eng-eu.fiskars.com/Products/Wood-Preparation/
    Wedgers-Log-splitters/121100-Log-Splitter

    :)

    --
    Adam

  • 12. Data: 2011-03-07 20:16:45
    Od: Adam <a...@g...com>

    BTW. Na stronie jest video jak to dziala..

    Jackare - i rzeczywiscie na video jest ... dziewczyna ... ;)

    --
    Adam

  • 13. Data: 2011-03-07 20:21:53
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Adam wrote:

    > Zle szukales:
    >
    > http://eng-eu.fiskars.com/Products/Wood-Preparation/
    Wedgers-Log-splitters/121100-Log-Splitter

    > :)

    szukałem na polskiej i na amerykańskiej :)

  • 14. Data: 2011-03-07 21:46:14
    Temat: Re: "Lupak" do drewna
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "Adam" <a...@g...com> wrote:
    > BTW. Na stronie jest video jak to dziala..
    >
    > Jackare - i rzeczywiscie na video jest ... dziewczyna ... ;)

    Dobrze, ze sie rano ogolila, bo dymorfizm plciowy jakis taki malo wyrazny...

    --
    Bartek

  • 15. Data: 2011-03-08 20:07:51
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik Adam napisał:
    > BTW. Na stronie jest video jak to dziala..
    >
    > Jackare - i rzeczywiscie na video jest ... dziewczyna ... ;)

    Fajny filmik tylko ciut nierealny. Takie wybrane pieńki z równiutkimi
    słojami to nieledwie scyzorykiem idzie połupać. pokazali by jak to sobie
    z sękatym kawałkiem radzi!

    --
    Darek

  • 16. Data: 2011-03-08 22:00:47
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 8 Mar, 21:07, "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>
    wrote:

    > Fajny filmik tylko ciut nierealny. Takie wybrane pieńki z równiutkimi
    > słojami to nieledwie scyzorykiem idzie połupać. pokazali by jak to sobie
    > z sękatym kawałkiem radzi!

    E z sekatym to nie ma szans! Sekatym to czasem normalnym najciezszym
    fiskarsem jest problem i trzeba uzyc pily :)
    pozdr.

    --
    Adam