  • 1. Data: 2010-06-25 18:44:34
    Temat: Malowanie farba olejna ...i pozniej deszcz
    Od: "Ramzes" <j...@g...pl>

    Witam
    Malowałem ostatnio barierke i póżniej spadł deszcze (farba do konca nie
    wyschla) i teraz zauwazyłem ze są na niej krople deszczu odbite:) Istnieje
    jakis sposob na usuniecie tego? Czy od nowa malowanie ?

  • 2. Data: 2010-06-29 07:41:06
    Temat: Re: Malowanie farba olejna ...i pozniej deszcz
    Od: gary <g...@w...com>

    W dniu 2010-06-25 20:44, Ramzes pisze:
    > Witam
    > Malowa?em ostatnio barierke i p?niej spad? deszcze (farba do konca nie
    > wyschla) i teraz zauwazy?em ze s? na niej krople deszczu odbite:) Istnieje
    > jakis sposob na usuniecie tego? Czy od nowa malowanie ?

    odbarwienie pod kroplami czy nierówna powierzchnia lakieru ?
    jeżeli to pierwsze to jest szansa że na słońcu kolor się po pewnym
    czasie wyrówna
    jeżeli drugie to nie, przelecieć lekko drobnym papierem ściernym i
    pociągnąć lakierem jeszcze raz.