  • 1. Data: 2012-04-25 11:43:23
    Temat: Malowanie mieszkania - jakie farby
    Od: "gosmo" <t...@m...pl>

    Witam,
    Szykuję się na długi weekend z malowaniem pokoju dziecięcego. Wpadł mi chory
    pomysł, aby walnąć na ścianę jakiś malunek. Fototapeta odpada, to ma być po
    prostu mój ciężki wkład dla dzieci i wybuch mego artystycznego geniuszu ;) Z
    tym artyzmem trochę oszukam, bo pożyczę sobię projektor, który mi sytuację
    uprości ;) Pozostaje problem farb, jakich powiniem użyć na ścianę, aby to
    było trwałe, nie brudziło a jednocześnie można by je łączyć, aby uzyskać
    cienie?