  • 1. Data: 2011-10-10 08:04:09
    Temat: Malowanko
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Kuchnia pomalowana dekoralem lateks odporną na szorowanie. Niestety ale
    wogóle nie odporna na tłuszcz którego nie da się zmyć wogóle.
    Muszę zabezpieczyć dwa fragmenty ścian narażone na pryskający tłuszcz z
    płyty dodatkowo jakąś lazurą, wodorozcienczalnym lakierem bezbarwnym czy coś
    w tym stylu, tak aby kolor pod spodem pozostał widoczny. Wiem, zdaję sobie
    sprawę że będzie odblask i nieco się zmieni odcień ale trudno.
    Ma ktoś jakiś sprawdzony produkt godny polecenia?

    Marek

  • 2. Data: 2011-10-10 09:06:33
    Temat: Re: Malowanko
    Od: wolim <n...@t...pl>

    W dniu 2011-10-10 10:04, 4CX250 pisze:
> [...]
    > sobie sprawę że będzie odblask i nieco się zmieni odcień ale trudno.
    > Ma ktoś jakiś sprawdzony produkt godny polecenia?

    A nie lepiej szkło?

  • 3. Data: 2011-10-10 10:10:40
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "wolim" <n...@t...pl> napisał w wiadomości

    > A nie lepiej szkło?

    Generalnie pod szafkami i przy płycie mam szkło, tyle że satynowe. Szklane
    satynowe są także szafki wiszące oraz słupek. W tej chwili jest optymalnie,
    kuchnia wygląda bardzo nowoczesnie, rzekłbym awangardowo. Sporo szkła, stali
    nierdzewnej oraz aluminium satynowanego galwanicznie. Boje się jednak, że
    jak dołożę jeszcze więcej szkła to kuchnia będzie wyglądać jak laboratorium
    chemiczne.Chodzi oczywiście teraz o zabezpieczenie bocznej ściany po lewej
    jak i prawej stronie. Z lewej, gdyż jest to dość blisko płyty, prawej przy
    oknie, gdyż jest to ulubione miejsce do przyrządzania potraw więc tu nie
    trudno o przypadkowe ochlapanie mikserem itepe.

    Marek

  • 4. Data: 2011-10-10 18:46:11
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 10-10-2011 o 10:04:09 4CX250 <t...@p...ornet.pl> napisał(a):

> [...]
    > sobie sprawę że będzie odblask i nieco się zmieni odcień ale trudno.
    > Ma ktoś jakiś sprawdzony produkt godny polecenia?

    Olejna? :)

    Żartowałem :)

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 5. Data: 2011-10-12 18:07:05
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl>

    Dzisiaj w sklepie z kominkami wypatrzyłem lakier bezbarwny do takich
    powierzchni jak kamień.
    W puszkach litrowych po 63zł.
    Sprzedawca nie powiedział że nie, po prostu nie miał pojęcia.

    Marek