  • 31. Data: 2010-08-09 20:09:34
    Temat: Re: Maty na balkon
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 9 Aug 2010 22:08:28 +0200, Boombastic napisał(a):

    > Acha, nie masz pojęcia i klepiesz swoją opinię której się wstydzisz
    > zasłaniając się jakimś tam dobrym gustem którego nikt na oczy nie widział.

    Dobry gust się ma albo nie ma. Kto go nie ma, to i nie zobaczy.

  • 32. Data: 2010-08-09 20:11:15
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    > stąd właśnie mamy malwy (same w sobie wszak urocze) pod balkonami, ale i
    > potworkowate plecionki na tychże balkonach tudzież inne "cudowności" A
    > jest
    > to już tak powszechne, że zatraciło w oczach mieszkańców miast (bo nie
    > powiem, że mieszczan) znamiona kiczu i dysharmonii.

    Nie dość że wstydzisz się własnego zdania to jeszcze wstydzisz się swojego
    pochodzenia. Jesteś żałosna.

  • 33. Data: 2010-08-09 20:15:13
    Od: AW <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-08-09 21:41, Ikselka pisze:

    > Nie muszę uważać na linię, ćwoku - ważę tyle, ile powinnam i ani deka
    > mniej, ani więcej. Mam czas, powód i sposobność siedzieć ile chcę :-)

    Jaasne. Tyle ile powinnaś hły, hły, hły...
    lepiej przyznaj się, że ci się balkonik
    połamał pączusiu.

    --
    AW

  • 34. Data: 2010-08-09 20:16:52
    Od: AW <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-08-09 22:09, Ikselka pisze:

    > Dobry gust się ma albo nie ma. Kto go nie ma, to i nie zobaczy.

    A jak on wygląda? Ten dobry gust.

    --
    AW

  • 35. Data: 2010-08-09 20:20:38
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "AW" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A jak on wygląda? Ten dobry gust.

    Balkon z plecionką, a na nim dłubiąca w nosie baba z wielką dupą. Nikt z
    sąsiadów nie ma pojęcia, że jest to trzęsąca usenetem ONA.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 36. Data: 2010-08-09 20:24:35
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 9 Aug 2010 22:20:38 +0200, Jan Werbiński napisał(a):

    > Użytkownik "AW" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Balkon z plecionką, a na nim dłubiąca w nosie baba z wielką dupą. Nikt z
    > sąsiadów nie ma pojęcia, że jest to trzęsąca usenetem ONA.

    Jesteś prezesem Miejskiego Lobby Plecionek Balkonowych?

  • 37. Data: 2010-08-09 20:25:38
    Od: AW <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-08-09 22:20, Jan Werbiński pisze:

    > Balkon z plecionką, a na nim dłubiąca w nosie
    > baba z wielką dupą. Nikt z sąsiadów nie ma
    > pojęcia, że jest to trzęsąca usenetem ONA.

    Bez przesady, trząść to ona może co najwyżej
    zadem.

    AW

  • 38. Data: 2010-08-09 20:33:56
    Od: AW <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-08-09 22:24, Ikselka pisze:

    > Jesteś prezesem Miejskiego Lobby Plecionek Balkonowych?

    Nie, nooo... XL-ka, myślałem że stać cie na
    więcej. Taki *lekki* docinek? Spodziewałem się
    czegoś o większym *ciężarze* gatunkowym ;-)

    --
    AW

  • 39. Data: 2010-08-10 08:43:02
    Od: "na102" <g...@P...FM>

    > Jaasne. Tyle ile powinnaś hły, hły, hły... lepiej przyznaj się, że ci się
    > balkonik połamał pączusiu.
    >
    > --
    > AW
    Pomijając sprawę tematu i gustów, to jesteś chamem a braku kultury nic tutaj
    nie tłumaczy, wiec wiesz gdzie u mnie zaczną lądować twe posty ;)

  • 40. Data: 2010-08-10 10:30:39
    Od: AW <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-08-10 10:43, na102 pisze:
    > Użytkownik "AW"<s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Pomijając sprawę tematu i gustów, to jesteś chamem a braku kultury nic tutaj
    > nie tłumaczy, wiec wiesz gdzie u mnie zaczną lądować twe posty ;)

    Pomijając wiele spraw, to nie rozśmieszaj mnie.
    EOT

    --
    AW