  • 1. Data: 2010-11-11 18:10:26
    Temat: Maty tłumiące
    Od: "Madzia" <M...@W...pl>

    witam, czy pod lodówki, pralki, zmywarki, itp. podkładacie jakieś maty
    tłumiąca, żeby ew. dragania nie przenosiły się za bardzo? Jeśli tak, to
    jakie ? Pozdr!

  • 2. Data: 2010-11-11 21:17:43
    Temat: Re: Maty tłumiące
    Od: JK <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-11-11 19:10, Madzia pisze:
    > witam, czy pod lodówki, pralki, zmywarki, itp.
    > podkładacie jakieś maty tłumiąca, żeby ew.
    > dragania nie przenosiły się za bardzo? Jeśli
    > tak, to jakie ? Pozdr!

    Nie.

    JK

  • 3. Data: 2010-11-11 21:51:16
    Od: p0li <p...@p...onet.pl>

    O->Dnia 2010-11-11 22:17:43 niejaki JK napisał:

    > Nie.

    a czemu?
    ja ostatnio widziałem maty tłumiące pod pralkę w sklepie
    guma spieniona gruba na jakies 3-4cm

    --
    P0zdrawiam
    p0li p0li(at)poczta.onet.pl

  • 4. Data: 2010-11-11 22:22:58
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2010-11-11 22:51, p0li pisze:

    > a czemu?
    > ja ostatnio widziałem maty tłumiące pod pralkę w sklepie
    > guma spieniona gruba na jakies 3-4cm

    A lodówka, pralka, zmywarka itp, to stoi całą dolną powierzchnią na
    podłodze? Z tych 3-4 cm to jak 3 mm zostanie to i tak dobrze. A co z
    podłogą jest nie tak, że te drgania się przenoszą? Może by wypoziomować
    sprzęty najpierw? Drgania znacznie się zmniejszą.

  • 5. Data: 2010-11-11 23:42:08
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Tak, wycieraczkę.

    -----

  • 6. Data: 2010-11-12 18:00:11
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Madzia wrote:
    > witam, czy pod lodówki, pralki, zmywarki, itp. podkładacie jakieś maty
    > tłumiąca, żeby ew. dragania nie przenosiły się za bardzo? Jeśli tak,
    > to jakie ? Pozdr!

    ja jestem za zakupem pożadnego sprzętu który nie drga.

  • 7. Data: 2010-11-14 18:12:38
    Od: "Madzia" <M...@W...pl>

    > ja jestem za zakupem pożadnego sprzętu który nie drga.

    Nie zgadzam się! Remont kapitalny mieszkania i nowe agd z wyzszej półki:
    lodówka idealnie wypoziomowana buczy niskimi tonami... Poczytaliśmy o
    wibroakustyce i wiemy już że istnieje taki materiał, który to wytłumi
    (teoretycznie), ale w praktyce nie wiadomo który to jest :) czyli metoda
    prób i błędów...