  • 1. Data: 2010-08-17 16:08:13
    Temat: Młynek do zlewu
    Od: Artur Dębski <a...@a...pl>

    Chyba sie leniwy robię i nie chce mi się ciągle zrzucać resztek z talerzy
    do kosza albo czyścić zlew z niewyrzuconych do kosza resztek.

    Polećcie mi proszę jaki waszym zdaniem jest dobry młynek do zlewu :
    - trwały
    - o wydajność raczej nie chodzi ot rodzinna kuchnia w mieszkaniu
    a nie żadna stołówka
    - tani - chciałbym raczej z dolnej półki cenowej
    - jednocześnie jak najpłytszy (żeby pod zlewem można było jeszcze
    wygospodarować miejsce).

    W Castoramie - a było to jedyne miejsce które odwiedziłem w tym celu
    widziałem chyba 3 czy 4 modele tej samej firmy wahające się w
    granicach cenowych od około 500zł do około 2000zł

    Nie zależy mi na jakichś bardzo wymyślnych konstrukcjach tak
    jak napisałem ot garść lub dwie resztek po posiłkach czy obierek
    z warzyw i owoców do zmielenia przez ten młynek może ze dwa
    góra trzy razy na dzień.

    Na co zwrócić w ogóle uwagę przy wyborze młynka ?
    Jakie modele macie u siebie w kuchni i jesteście z nich zadowoleni ?

    Z góry dzięki

    Artur Dębski
    http://blogit.one.pl

  • 2. Data: 2010-08-17 20:36:46
    Temat: Re: Młynek do zlewu
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Artur Dębski wrote:
> [...]
    > widziałem chyba 3 czy 4 modele tej samej firmy wahające się w
    > granicach cenowych od około 500zł do około 2000zł

    ja mam http://www.rozdrabniacz.pl/

    w sumie kupiłem ten najprostszy.

  • 3. Data: 2010-08-23 13:35:00
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    M.in. na instalację elektryczną, lub na wyłącznik pneumatyczny.

    -----