  • Data: 2022-03-29 21:10:52
    Temat: Mój prąd 3.0 termin wypłaty dotacji
    Od: M M <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Do niedawna było 210 dni, już zrobiło się 300 i to roboczych. Teoretycznie zgodnie z
    regulaminem mogą sobie przedłużać w nieskończoność, a pieniądz w tym czasie traci na
    wartości. Ktoś może próbował ruszyć jakoś temat, nie wiem może jakaś interpelacja
    poselska czy coś? Jak chcemy się uniezależniać od paliw z Rosji, to powinno oznaczać
    też zniesienie wszelkich utrudnień dla OZE.