  • 71. Data: 2010-10-16 16:24:54
    Temat: Re: Moja budowa
    Od: ŁC <a...@r...to>

    Dnia Sat, 16 Oct 2010 18:13:07 +0200, kiki napisał(a):

    > Ty z czego masz pobudowane ściany?

    Jeszcze z niczego :-) dopiero w przyszłym roku. Nie wykluczam wszak
    żadnego z materiałów.

    Ale dom teściów, skąd teraz piszę jest z porotermu i problemów, o
    których piszesz nie ma.

    --
    ŁC
    Lepszy mały chuj, własny i z przodu, niż duży, ale obcy i z tyłu

  • 72. Data: 2010-10-16 17:07:20
    Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl>

    Nowe zdjęcia :)

    http://img98.imageshack.us/img98/4914/zdjecia2.jpg

    Jak będzie porzeba jakieś zdjęcie w pełnej rozdzielczości to podajcie nazwę
    to umieszczę.

    PS. Wysłałem już emaila do firmy budowlanej ktora mi buduje dom aby zrobili
    poprawki ocieplenia na szczytach budynku (wczoraj nic nie zrobili) oraz
    kazałem im mocować styropian na placki + obwódkę , bo chyba robią
    "standardowo" na placki ...
    Choć ciężko mi powiedzieć , bo na placki napewno jest robiony styropian
    ocieplający fundamenty. Jest też styropian w jednej cześci domu (garaż) ,
    ale ciężko mi tam coś zobaczyć bo jest wysoko ...

    Jakbyście coś zobaczyli to dajcie znać ;)

  • 73. Data: 2010-10-16 17:23:05
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> wrote in message
    > Nowe zdjęcia :)
    >
    > http://img98.imageshack.us/img98/4914/zdjecia2.jpg

    W tej chwili naprawa tych szczytów - ich obcięcie jest niezmiernie
    kłopotliwe. Trzeba by rozebrać troszkę więźby i nie wiadomo czy nie
    zniszczycie membrany dachowej.
    Co to jest za membrana dachowa i czy dopuszcza kładzenie wełny na styk? Bo
    jeśli nie to niech rozbierają cały dach i wymienią membranę :-)
    Powiem ci, że już widzę, że usterki są na kilkanaście tysiecy złotych. Już
    by musieli z tydzień czy nawet dwa poświęcić materiały i robocizne za darmo.
    Cemu tak mało papy wystaje spod ścian? Czy to jest aby papa termozgrzewalna?
    Do tej papy ty musisz dowiązać papę na podłodze na chudziaku, grzejąc ją
    palnikiem. Wątpię czy to sie uda :-)

    Oglądam dalej ... ale szczyty nie do prostego naprawienia. Odpuść sobie ten
    dom.

  • 74. Data: 2010-10-16 17:23:32
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> wrote in message

    Która to folia dachowa?
    http://www.lenko.com.pl/index.php?str=9&idm=2&id_m=2
    1&idro=2

  • 75. Data: 2010-10-16 17:27:18
    Od: RudeBoy <news@SPAM_BLOKmwds.pl>

    W dniu 2010-10-16 19:23, kiki pisze:

    > Cemu tak mało papy wystaje spod ścian? Czy to jest aby papa
    > termozgrzewalna? Do tej papy ty musisz dowiązać papę na podłodze na
    > chudziaku, grzejąc ją palnikiem. Wątpię czy to sie uda :-)

    Nie trzeba.
    Skąd wiesz, może zamaist papy dadzą folie wywiniętą na ścianę.
    Papa nie jest koniecznością.

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...

  • 76. Data: 2010-10-16 17:29:08
    Od: RudeBoy <news@SPAM_BLOKmwds.pl>

    W dniu 2010-10-16 19:23, kiki pisze:

    > Która to folia dachowa?
    > http://www.lenko.com.pl/index.php?str=9&idm=2&id_m=2
    1&idro=2

    No tu fakt... lipe mu dali straszną. Ale nic dziwnego bo przecież oni
    ten materiał kupują.

  • 77. Data: 2010-10-16 17:30:11
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "RudeBoy" <news@SPAM_BLOKmwds.pl> wrote in message

    > Nie trzeba.
    > Skąd wiesz, może zamaist papy dadzą folie wywiniętą na ścianę.
    > Papa nie jest koniecznością.

    Ale jak ją pospawasz z papą wystającą spod muru to masz rock-solid izolację.

  • 78. Data: 2010-10-16 17:36:57
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "kiki" <k...@k...net> wrote in message news:i9cn2c$44h$1@opal.futuro.pl...

    > "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> wrote in message
    >
    > Która to folia dachowa?
    > http://www.lenko.com.pl/index.php?str=9&idm=2&id_m=2
    1&idro=2

    Odpowiadam sam sobie. Pierwsze zdanie z instrukcji montaży membrany - pewnie
    to ta najtańsza :

    "Układając wyrób należy zachować min. 2 cm
    szczelinę wentylacyjną między folią a
    pokryciem dachowym. W tym celu zalecane jest
    zastosowanie kontrłat nad folią przybitych
    wzdłuż krokwi. Folia powinna być wtedy
    rozpięta bez naprężania na krokwiach (rys.
    1A).Wyrób powinien być wówczas naprężony
    na krokwiach (rys. 1A). Jeżeli pokrycie leży na
    samych łatach bez kontrłat to folia powinna być
    ułożona ze zwisem min. 3 cm (rys. 1B)."

    Kolejne partactwa. membrana będzie dotykac ceramiki u ciebie. To jest nie do
    usunięcia.

    "(wskazane jest przyklejenie folii do
    obróbki)."

    Kleili?

    ///////////////////
    HAHAHA
    //////////////////

    "W przypadku gdy dach jest ocieplony
    termoizolacją ułożoną między krokwiami,
    między termoizolacją a folią należy zostawić
    odstęp min. 2 cm tak aby tworzył szczelinę
    wentylacyjną (z wlotem w okapie i wylotem na
    kalenicy - punkt 4). Jest to niezbędne
    zabezpieczenie przed gromadzeniem się wilgoci
    w termoizolacji i konstrukcji dachu, której
    nadmiar może spowodować straty cieplne i
    znacząco przyspieszoną degradację konstrukcj"

    Poczytaj sobie PDF tam na stronie:-)

    O KANT DUPY TAKĄ IZOLACJĘ TERMICZNĄ :-)
    To nigdy nie zapewni ciepła. Wełna bedzie podwiewana.
    To najgorsza folia jaka byc może.

    Pozbądź sie tego domu.

  • 79. Data: 2010-10-16 17:38:41
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    1&idro=2

    > No tu fakt... lipe mu dali straszną. Ale nic dziwnego bo przecież oni ten
    > materiał kupują.

    I jeszcze to :-)

    Uwagi
    1. Z powodu działania promieni słonecznych (UV) na folie, zaleca się jej
    układanie razem z
    pokryciem zasadniczym (blachy, dachówki, itp). A jeżeli jest to nie możliwe
    to pokrycie zasadnicze
    trzeba zamocować w czasie jak najkrótszym po ułożeniu folii (nie dłuższym
    niz 2 tygodnie od ich
    ułożenia na dachu).
    2. Prosimy układających folie o nie palenie papierosów w trakcie jej
    układania. Spadający żar z
    papierosów wypala w foliach małe otwory trudne do zauważenia a powodujące
    przecieki.
    3. Z powodu szczególnie dużych obciążeń folii w koszach w czasie układania i
    eksploatacji, zaleca
    się stosowanie w tych miejscach dodatkowego pasa folii układaniego wzdłuż
    krokwi koszowej
    przed ułożeniem pasm równoległych.

  • 80. Data: 2010-10-16 17:42:45
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "RudeBoy" <news@SPAM_BLOKmwds.pl> wrote in message

    1&idro=2

    > No tu fakt... lipe mu dali straszną. Ale nic dziwnego bo przecież oni

    Lipa jest od początku. Oni sie nie znaja jak się robi izolację i jak sie
    ociepla. Zobacz styropian na placki, szczyty zostawione, membrana nie dosyć,
    że ta najtańsza, nie nadająca się, chyba tylko dla świń, to jeszcze
    zamontowana za blisko dachówek. Pewnie petami ja podziurawili.
    To mały daszek. trzeba było dać membranę do której pcha się wełnę na styk,
    wysokoparoprzepuszczalną, tak jak sie to robi.
    Ten dom nie nadaje sie do zamieszkania już teraz. Już teraz trzeba by
    kilkadziesiąt tysięcy aby zdjąć dach i poprawic szczyty, wieńce, membranę
    odsunąć, a to i tak trzeba nową.
    Całe życie bedzie mu ciekło z dachu i wykonawca bedzie udawał, że wszystko
    jest dobrze.