  • 11. Data: 2012-06-05 16:28:08
    Temat: Re: Monitoring
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "Maniek4" <r...@l...pl> wrote in message
    news:jql4lh$p3h$1@usenet.news.interia.pl...

    > Użytkownik "kiki" <l...@l...net> napisał w wiadomości

    > No magazynu brylantow nie mam niestety. Kradna spore rzeczy. Rzecz w tym,
    > ze jeden zasloni z drugi z drugiej strony moze cos wyniesc. To bedzie
    > widac po ruchach. Trudno wiertarke schowac w kieszen. Mniej wiecej o takie
    > cos chodzi.

    Ale jakie to duże? Nie pytam czym handlujesz ale o gabaryt? Ubranie? pudełko
    jaki rozmiar?
    Ze 3 kamery ci będa potrzebne jak nic. HD niekoniecznie ale takie co mają
    odpowiednik 600 linii. Bo linii obrazu one mają zwykle 640 ale chodzi jak
    odległe od siebie przedmioty widać bez rozmazania. W analogowej TV sa testy
    w nocy takie pionowe pasy coraz gęstrze. Czym więcej tych linii w opisie
    kamery tym czyściej te pionowe paski widać. Kamerki są jak ci dałem linka.
    Może dodasz jeszcze ciut i będziesz miał ze 3 sztuki plus tani rejestrator.

  • 12. Data: 2012-06-05 17:28:39
    Od: ToMasz <t...@n...gazeta.pl>

    W dniu 05.06.2012 16:19, Maniek4 pisze:
    > Użytkownik "kiki"<...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Kasa powiedzmy ok. 1000zl.
    > Rozruznianie przedmiotow mnie nie interesuje, chodzi o to, czy ktos nie
    > wlazi tam gdzie nie powinien, klienci rzecz jasna. Wlasciwie nie ma
    > wartosciowych rzeczy do zwiniecia w rekaw, wiec kradziez tak czy tak bedzie
    > widac. Dobrze byloby rozpoznawac twarz.
    >
    > Pozdro.. TK

    W normalnym rejestratorze wąskim gardłem jest pal. czyli obraz jaki
    otrzymasz (z kamery za100-200zł) będzie taki jak z kasety VHS. Kamera
    dużo droższa da Ci niewiele lepszy obraz. Za to jakakolwiek kamera HD,
    za 300zł da o wiele lepszy obraz, ale nią nieda się rejestrować wiele
    godzin, i zdalnie zarządzać. To samo kamera IP. obraz lepszy, ale jak to
    zapisać?
    Rozwiązanie widzę takie (sam stosuje) kamera która widzi całe
    pomieszczenie i niestety nie wyraźnie kto co dotyka, zabiera, plus druga
    kamera na futrynie drzwi - do rozpoznania twarzy. Ta przy drzwiach
    zamaskowana.
    ToMasz
    PS rejestrator kup używany, coraz więcej tego się ludzie pozbywają
    wymieniając na lepsze. najtańsza przyzwolita kamera to stary aparat
    cyfrowy z wyjściem na TV.

  • 13. Data: 2012-06-05 18:19:26
    Od: Cezary Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2012-06-05 16:19, Maniek4 pisze:
> [...]
    > wlazi tam gdzie nie powinien, klienci rzecz jasna. Wlasciwie nie ma
    > wartosciowych rzeczy do zwiniecia w rekaw, wiec kradziez tak czy tak bedzie

    www.eltrox.pl - dobiorą Ci co potrzebujesz.
    W kwocie którą podałeś spokojnie kupisz zestaw nagrywarkę z HDD 500GB +
    2 kamery.
    Wejdź na stronę i sobie popatrz ;)

    Pozdrawiam !

    PS:
    Nie mam z nimi nic wspólnego, czasami u nich kupuję ;)

  • 14. Data: 2012-06-05 19:15:26
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > Ale jakie to duże? Nie pytam czym handlujesz ale o gabaryt? Ubranie?
    > pudełko jaki rozmiar?

    Oj Kiki, jakiego rozmiaru jest wiertarka? :-)

> [...]
    > opisie kamery tym czyściej te pionowe paski widać. Kamerki są jak ci dałem
    > linka. Może dodasz jeszcze ciut i będziesz miał ze 3 sztuki plus tani

    Na suficie moge zamontowac kamere szerokokatna. Obejmie praktycznie cale
    pomieszczenie w zakresie jaki potrzebuje. Podoba mi sie pomysl Tomasza nieco
    wyzej o kamerze w okolicy futryny w celu rozpoznawania twarzy.
    Chodzi o to, ze na kamerze z sufitu bede widzial kto zdejmuje towar, wchodzi
    za lade, a przy wyjsciu zobacze jego twarz, a wlasciwie policja. Tak sie
    zastanawiam przy okazji, skoro nie ma rejestratorow z wyjsciem na jedna
    kamere to moze dolozyc do tego kamere na zewnatrz, patrzaca na parking. Moze
    zarejestrowac nr. rej. samochodow. Czy te zewnetrzne kamery to jakis
    specjalny gadzet?

    Pozdro.. TK

  • 15. Data: 2012-06-05 19:17:32
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "ToMasz" <t...@n...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > pomieszczenie i niestety nie wyraźnie kto co dotyka, zabiera, plus druga
    > kamera na futrynie drzwi - do rozpoznania twarzy. Ta przy drzwiach

    Ciekawy pomysl, musze to rozwazyc.

    Dzieki

    Pozdro.. TK

  • 16. Data: 2012-06-05 21:28:42
    Od: "vitek" <v...@s...pl>

    A może.... zainstalowanie atrapy za 10zł załatwi sprawę? Lub 3 atrapy :)

  • 17. Data: 2012-06-05 21:53:44
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > To chyba najlepsze rozwiazanie.
    > A moglbys podac linka do takiego rozwiazania? Kiki pisal o kamerze
    > szerokokatnej i prawde mowiac nie wiem czego szukac.
    > Dostep do kamery bylby trudny, bo na 3m wysokosci, wiec pozostaje problem
    > obslugi tego z karta sd i zasilania teoretycznie. Lepszym rozwiazaniem
    > wydaje sie rejestrator z boku.

    Rejestrator BCS popularny nie ma problemu z przegladarkami dziala szybko i
    przyjemny w obsludze, aplikacja na telefon wbrew pozorom dziala bardzo
    obrze, cena za 4kanalowy u nich ok 300zł netto ale dla firmy co kupuja w
    detalu moze z 100zł drozej, co do kamer to 600 linii musza miec conajmniej
    ale to tez nieduzy wydatek
    u nich za 250zł netto juz kupilem przyzwoitą kamere 600linii zewnetrzna
    http://nekma.pl/

    pozdrawiam

  • 18. Data: 2012-06-05 21:54:20
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    >A może.... zainstalowanie atrapy za 10zł załatwi sprawę? Lub 3 atrapy :)

    dobra atrapa z 50zł kosztuje a to juz sie nie oplca

  • 19. Data: 2012-06-05 21:57:40
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

> [...]
    >
    > Pozdrawiam !
    >
    > PS:
    > Nie mam z nimi nic wspólnego, czasami u nich kupuję ;)

    no taki gowno u nich pierwsze kupilem ze 4 lata temu, ze brak slow,
    o kamerach nie wspomne, ktore maja szklo jedno, zamiast osobno na ir
    i na obiektyw, co powoduje ze w nocy iry odbijaja się od szkielka,
    w wszystkich kam musialem zdemontowac, niby 600linii niestety jakosc
    fatalna,
    srednio polecam tę te firme jesli chodzi o porady jesli chodzi o zakupy to
    ok.

    lepiej poradzic gdzie indziej.

  • 20. Data: 2012-06-05 22:47:20
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > Uszanowanie.

    Ty milym akcentem dziekuje szanownemu grunu za naswietlenie sytuacji.

    Pozdro.. TK