  • 31. Data: 2012-06-06 11:21:29
    Temat: Re: Monitoring
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu środa, 6 czerwca 2012 11:19:25 UTC+2 użytkownik Adam napisał:

    http://www.borton.pl/sklep/pl/p/Kamera-13-megapiksel
    owa-IP-YUDOR-YUC-HN85P/646

    Ta ?
    pozdr.

    --
    Adam

  • 32. Data: 2012-06-06 11:25:18
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > Daj spokój. Obraz statyczny do przyjęcia ale jak coś się rusza to nieraz
    > tylko duchy widać.
    > Rejestrator ma zarejestrować ruchomy obiekt a nie służyć do oglądania
    > półek na magazynie.
    > BCSy to zabaweczki na pokaz. Porównaj sobie bitrate zapisu.

    zgadza się, ale do dyspozycji jest 1000zł z kameramim, a w tej cenie nic
    lepszego nie będzie,

  • 33. Data: 2012-06-06 11:30:11
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "Amir" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    > zgadza się, ale do dyspozycji jest 1000zł z kameramim, a w tej cenie nic
    > lepszego nie będzie,

    Będzie spoko będzie.

    Marek

  • 34. Data: 2012-06-06 11:45:19
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > Maniek.
    >
    > Dobrze ci radzę. Kup kamerę Yudor megapikselową.

    Marek, ale wez mi podaj ktora sie interesowac, bo tam tego jest milion.
    Wymagania opisalem i gdzie to kupic w cenie jaka sugerowales?

    Pozdro.. TK

  • 35. Data: 2012-06-06 11:58:00
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    > Marek, ale wez mi podaj ktora sie interesowac, bo tam tego jest milion.
    > Wymagania opisalem i gdzie to kupic w cenie jaka sugerowales?

    Odpisałem ci w mailu numer do mnie. Daj cynk oddzwonię.

    Marek

  • 36. Data: 2012-06-06 12:00:53
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > Dobrze ci radzę. Kup kamerę Yudor megapikselową. Tzw. kopułkę z
    > oświetlaczem IR. Dostaniesz już za 500zł netto. Wraz z kamerą masz gratis
    > program do zainstalowania na komputerze który obsługuje do 36 kamer nie
    > tylko Kamera posiada także gniazdo mikroSD na którym jest zapis z detekcji
    > ruchu

    Podaj model jak w tej cenie jest,
    cos takiego sam chętnie do swojego systemu dorzuce,
    na necie są ale znacznie powyzej 1k.

    i pytanie czy nie bedzie do tego konieczna jakas super mocna maszyna pc, bo
    w przybadku kamer ubnt airmcam 720p
    to niestety trzeba mocny sprzet pc najlepiej dwa jeden jako rejestrator,
    drugi jako dostep zdalny do systemu monitoringu.

    pozdrawiam
    AT

  • 37. Data: 2012-06-06 12:02:17
    Od: "Anonim" <a...@n...mam.emaila>

    > Użytkownik "Anonim" <a...@n...mam.emaila> napisał w wiadomości
    308%20DVR%20Camera%20
    =9877&kategoriaID=22 ma
    > I co piętnaście minut Maniek będzie latał do magazynu i oglądał ostatnie
    > nagrane15 minut zanim się "zatrze" nadpisywanym materiałem?
    > Zastanawiam się też jak toto nagrywa w trybi włączonego IR. Zapewne IR odbija
    > się pięknie od szyby przedniej i na ekranie widzimy białą plamę.
    > Marek

    Zapisuej się kilkanaście godzin, albo nawet i więcej. Nadpisywany jest zapis
    najstarszy, jeśli dodatkowo jest włączony czujnik ruchu to zapisuje się na
    karcie sam obraz ruchomy. i np ze sklepu (strzelam bo niewiem) jedna kamera moze
    nagrać 1 godzine choć była włączona przez 8 h. Wtedy z takiej kamery na karcie
    zapisze sie obraz z 5 dni. Na innej kamerze moze sie zapisać obraz ruchomy z 7
    godzin i ta kamerka starczy na 1 dzien nagrań. NIewim jakiej pojemności były
    karty. Wszystko zalezy od ustawień kamery
    Ja w swoim samochodzie mam karte 16GB i spokojnie na moje jezdzenie przechowuje
    jakieś 5 dni jazdy. Ale niepamiętam nawet jaką rozdzielczość mam ustawiana.
    Próbowałem wszystkich i po obejrzeniu wybrałem jakąś któa uznałem że mnie
    satysfakcjonuje.
    Maniek nigdzie nie lata bo zapewne jak ma jakiś "szemranych klientów" to sobie z
    tej kamerki oglada obraz przy kasie.
    I jeszcze jedna ważna sprawa. Na drzwiach ma wydrukowaną kartke A3 MONITORING
    SKLEPU i kilka ujęc z róznych kamer (taki kolaż) Podejżewam że tego ludzi ebali
    sie najbardziej.
    Jeździem w nocy na kamerze w podczerwieni i to mit ze nic niewidać. totalna
    bzdura! Kwestia odległości. Mozliwe jednak że niewidac przez szybe jak jest
    "uszlachetniona" drożse samochody mają takie, Łatwo je poznac jak sie chodzi w
    okularach z polaryzatorem. wtedy takie szyby sa całe rubinowe albo fioletowe.
    Ciekaw jestem czy z wewnątrz tez tak widac.
    Na obicie szyby w stosunku do kamer (również w podczerwieni) jest jeden sposób
    któy załatwia to:
    http://fotografiadlaciekawych.pl/index.php/2009/03/0
    9/filtr-polaryzacyjny-i-szyby/
    Wystarczy np szkiełko z pożądniejszych okularów przeciwsłonecznych (takie z
    polaryzatorem) - choć obraz bedzie lekko przyciemniony od okularów.

    Pozdrawiam
    Robert

  • 38. Data: 2012-06-06 12:12:38
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

> [...]
    > przechowuje jakieś 5 dni jazdy. Ale niepamiętam nawet jaką rozdzielczość
    > mam ustawiana. Próbowałem wszystkich i po obejrzeniu wybrałem jakąś któa

    Skoro tak to ok.

> [...]
    > sie chodzi w okularach z polaryzatorem. wtedy takie szyby sa całe rubinowe
    > albo fioletowe. Ciekaw jestem czy z wewnątrz tez tak widac.

    Napisałem to własnie n apodstawie doświadczeń po kilku próbach różnymi
    kamerami gdzi byłą próba oświetlania IR przez szybę.
    Ale to inna inszość która Mańka nie interesuje.

    A powiedz mi czy ten model ma jakiś ethernet w celu przechwytywania na
    komputer?

    Marek

  • 39. Data: 2012-06-06 12:25:46
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > Odpisałem ci w mailu numer do mnie. Daj cynk oddzwonię.

    OK
    Myslalem, ze pierwszy mail byl pusty.
    Zadzwonie do Ciebie. Podpowiedz mi jeszcze, ze do tego mozna dolozyc jaka
    kolwiek kamere IP w przyszlosci? Mysle o czyms zewn. na parking.

    Pozdro.. TK

  • 40. Data: 2012-06-06 12:30:51
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

> [...]
    > to niestety trzeba mocny sprzet pc najlepiej dwa jeden jako rejestrator,
    > drugi jako dostep zdalny do systemu monitoringu.

    A wlasnie, czy mozliwe bedzie przegladanie zapisu w trakcie rejestracji? Czy
    nie bedzie tak, ze trzeba przerwac zapis zeby podejrzec plik i zaczac zapis
    od nowa?

    Pozdro.. TK