  • 11. Data: 2010-04-22 03:28:36
    Temat: Re: Myjka wysokociśnieniowa
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Jackare" <j...@i...pl> wrote in message
    news:hqnqof$vs$1@node1.news.atman.pl...
    > Użytkownik "Mamut" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...

> [...]
    > werandzie i był to dramat w porównaniu z dowolną lancą w myjni
    > samoobsługowej bezdotykowej, która oprócz ciśnienia dysponuje także
    > konkretną wydajnością. Wydajność rzędu 500-600 l/h przy ciśnieniu 100-150
    > bar to już jest konkretna skuteczność urządzenia
    >
    > Nie znam tej marki, za to Karchery są bardzo popularne i nie bez
    > powodu. Modele od 400zl w gore spelniają już swoje zadanie bardzo
    > dobrze i do mycia tarasu to aż za dobre są.
    >
    > Wszystkie mcAllistery mają metalowe pompy i to jest plus tych myjek a
    > skuteczność- proporcjonalna do wydajności zależna od modelu i jego ceny.

    Mniejsza wydajność wody przy tym samym ciśnieniu odklada się na czasie
    wykonywania pracy. Za to większa wydajność odkłada się na cenie (truizm).
    Wynika z tego, że narzędzie jak i maszynę trzeba dobierać do rodzaju
    czynności mającej być do wykonania, jak i do częstości jej wykonywania (w
    domu - wystarczy zazwyczaj ta mniejsza, w usługach im większe możliwości ma
    sprzęt, tym większa możliwość wygenerowania dochodów.

  • 12. Data: 2010-04-23 12:19:42
    Od: "Ero Walensdorf" <walensdorf@nietrudzsie_nieodbierampriva>

    Użytkownik "Jackare" <j...@i...pl> napisał

    > Wszystkie mcAllistery mają metalowe pompy i to jest plus tych myjek a
    > skuteczność- proporcjonalna do wydajności zależna od modelu i jego ceny.

    Już się dowiedziałem, że karchery klasy 5 i 6 mają pompy z aluminium, a
    klasy 7 i wyżej z mosiądzu.
    EWa

  • 13. Data: 2010-04-23 12:29:23
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Ero Walensdorf" <walensdorf@nietrudzsie_nieodbierampriva> wrote in message

    > Użytkownik "Jackare" <j...@i...pl> napisał

    > Już się dowiedziałem, że karchery klasy 5 i 6 mają pompy z aluminium, a
    > klasy 7 i wyżej z mosiądzu.
    > EWa

    Najlepsze są ceramiczne.

  • 14. Data: 2010-04-24 05:58:37
    Od: Mamut <c...@g...com>

    > Już się dowiedziałem, że karchery klasy 5 i 6 mają pompy z aluminium, a
    > klasy 7 i wyżej z mosiądzu.
    > EWa

    a slyszales osobiscie żeby komus sie zatarła pompa w karcherze w
    warunkach domowych? nawet plastikowa ?
    Ja osobiscie nie.

  • 15. Data: 2010-04-26 11:35:57
    Od: "Jacek" <n...@w...pl>

    Nie musi się zacierać. Wystarczy, że utraci szczelność i nie trzyma
    cisnienia.
    Objaw jest taki, że karcher przy zamkniętej lancy się wyłącza i zaraz
    załącza i tak dookoła. Ciśnienie robocze spada i efekt mycia także się
    pogarsza.
    Jacek