  • 1. Data: 2009-09-29 18:33:33
    Temat: Na liściach grusz pojawiłosięcoś takiego...
    Od: "Krzysiek" <k...@p...onet.pl>

    Na niektórych liściach moich grusz znalazłem takie uszkodzenia:
    http://img182.imageshack.us/img182/2613/p9250262.jpg
    http://img98.imageshack.us/img98/3909/p9250260.jpg
    Grzyb to, czy jakiś szkodnik? Jak to zwalczać?

  • 2. Data: 2009-09-29 19:07:00
    Temat: Re: Na liściach grusz pojawiłosięcoś takiego...
    Od: "Ania" <a...@w...pl>

    > Na niektórych liściach moich grusz znalazłem takie uszkodzenia:

    > Grzyb to, czy jakiś szkodnik? Jak to zwalczać?

    Rdza gruszy

  • 3. Data: 2009-09-29 19:07:49
    Od: DJ <j...@p...onet.pl>

    On 2009-09-29 20:33:33 +0200, "Krzysiek" <k...@p...onet.pl> said:

> [...]
    > http://img98.imageshack.us/img98/3909/p9250260.jpg
    > Grzyb to, czy jakiś szkodnik? Jak to zwalczać?

    tu więcej zdjątek
    http://images.google.pl/images?q=rdza+gruszy

    A i ja chętnie się dowiem, czym i kiedy ją zwalczać. U mnie też jest,
    wprawdzie niewiele, ale mogło by nie być wcale :)

    --
    DJ

  • 4. Data: 2009-09-29 19:13:01
    Od: "Ania" <a...@w...pl>

> [...]
    A i ja chętnie się dowiem, czym i kiedy ją zwalczać. U mnie też jest,
    wprawdzie niewiele, ale mogło by nie być wcale :)

    http://wrzos.phorum.pl/viewtopic.php?t=245 tu jest forum na którym pisza o
    rdzy i ojej zwalczaniu:)

    ps. sorry za błedy ale dzisiaj jestem pierwszy raz na grupach
    dyskusyjnych...laik ze mnie

  • 5. Data: 2009-09-29 19:22:01
    Od: DJ <j...@p...onet.pl>

    On 2009-09-29 20:33:33 +0200, "Krzysiek" <k...@p...onet.pl> said:

    > Na niektórych liściach moich grusz znalazłem takie uszkodzenia:
    > http://img182.imageshack.us/img182/2613/p9250262.jpg
    > http://img98.imageshack.us/img98/3909/p9250260.jpg
    > Grzyb to, czy jakiś szkodnik? Jak to zwalczać?

    chwila googlania...
    http://poradnikogrodniczy.pl/niedobrane-pary.php
    Wynikałoby, że przełom kwietnia/maja, czyli trzeba się naszykować na
    rok następny.

    --
    DJ