  • 81. Data: 2016-12-13 23:03:24
    Temat: Re: Na polsracie nocnik
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Moze ogladalem i nie pamietam a moze nie ogladalem. Co on tam powiedzial? Od 2004
    doili nas bez wojny. Ale mozliwosci sie wyczerpaly. Jeden mlody czlowiek zrobil kilka
    reportazy z Bialorusi. Trudno mi go posadzac o to ze jest bialoruskim szpiegiem lub
    propagandzista. Poza tym czesc informacji potwierdzila sie na innych stronach
    chociazby takich jak porownywarki cen. Po teoretycznym oddaniu wladzy przez PZPR
    bylsmy chyba w troche lepszej sytuacji niz Bialorus. Teraz tez jestesmy tylko w
    troche lepszej. Nie zrobilismy zadnego skoku cywilizacyjnego. No to jak to sie stalo
    ze im nikt nie pomagal i sobie radza a my dostalismy jakas zajebista wedlug
    propagandzistow pomoc i dalej tylko troche wyprzedzamy Bialorus. Na Bialorusi sporo
    nizszy wiek emerytalny, metr kwadratkwy mieszkania w ichniej stolicy cztery razy
    nizszy niz w Polsce, cena paliwa to polowa polskiej ceny, papierosy w granicach
    polskich dwoch zlotych itd. Fakt ze mniej zarabiaja ale to nie jest 10% polskich
    wynogradzen. Pracujacego Ukraincanw Polsce sie widzi. Bialorusina nie. To ze tam
    zamordyzm nic w tej sprawie nie znaczy bo w czasach wiekszego niz teraz na Bialorusi
    zamordyzmu jaki byl w PRL zawsze cirka jebalt kilka milionow Polakow bylo czasowo za
    granica. Nie bylo w tamtych czasach gorala co nie byl w USA, Slazaka co nie byl w NRF
    ( RFN). Ludzie wyjezdzali zbierac truskawki, szparagi, winogrona, pracowali na
    budowach. Jak jakas nacja nie wyjezdza ze swojego kraju to znaczy ze ludziom jest tam
    na tyle dobrze ze nie chca a nie ze nie moga.

  • 82. Data: 2016-12-13 23:46:49
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu wtorek, 13 grudnia 2016 22:36:04 UTC+1 użytkownik Grzegorz napisał:
    > Nie jest to oferta dla PC.
    > Ci co się ślinią, że całą chałupę na tym pociągną ślinią się przedwcześnie.

    Bez przesady, skompensować silnik 2kW w pompie ciepła to ani problem
    ani koszt.

    L.

  • 83. Data: 2016-12-14 00:02:32
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu wtorek, 13 grudnia 2016 21:49:56 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
    > PIS to nie moja bajka ale udało im się odsunąć od władzy ośmiornicożercow-
    > a to było konieczne

    Co z tego, że nie żrą już ośmiornic. Nikogo jeszcze nie wsadzili za przekręty,
    a swojacy-prekrętacy mają się dobrze (wesołki od Skoków, były zięciu prezesa
    itp.). PIS to taka sama banda kłamców i złodziei, tyle że procentowo
    więcej u nich debili i krzykaczy. To takie leczenie syfilisu rtęcią :]

    L.

  • 84. Data: 2016-12-14 00:07:08
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Na razie tylko mowia ze zrobia. Obstawiam na 65% ze zrobia. Na razie widac ze powoli
    realizuja obietnice wyborcze. W jakims miescie zaczynaja juz budowac tanie mieszkania
    pod wynajem. Malo bo chyba ze 150. Obiecywali ze dadza na dzieci, dali. Obiecywali
    podniesienie minimalnej stawki, za kilkanascie dni bedzie wprowadzona. Obnizaja wiek
    emerytalny. Arabow jak nie bylo tak niema. Teraz dla dobra wsystkich kombinuja z
    tanim pradem. Ujebali z emeryturami gnidy z poprzedniego systemu, to mi sie bardzo
    podoba. Nawet jak na dzien przed smiercia taka gnida dostanie pismo o obnizeniu
    emerytury to bedzie warto go upokorzyc. Zycze im zeby im sie udalo.

  • 85. Data: 2016-12-14 00:44:14
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Rtec nie leczyla a lagodzila objawy. Trafilem na informacje zwiazane z 500+. Na kilka
    milionow wyplacanych swiadczen tylko troche ponad 800 zostalo zamienionych na pomoc
    rzeczowa dla dzieci. Reszta wykorzystywana jest zgodnie z przeznaczeniem. Znaczaco
    zmniejszyla sie ilosc glodnych dzieci. Czesc kobiet rezygnowala z pracy i wiaza to z
    programem 500+. Ale wiecej podjelo prace niz zrezygnowlo. Zmniejszyla sie sfera
    ubostwa z jednej osoby na 25 do 1 na 100. Podali ze jakis wskaznik pokazujacy
    rozwarstwienie ekonomiczne rodzin sie zmnieszyl do O,4 i podali ze w Norwegi, czyli
    panstwie gdzie ludzie maja sie dobrze, wynosi 0,3. Nie wiem co to oznacza ale pisali
    ze to dobrze. Dla mnie lekarstwo stanialo. Kiedys oryginal lekarstwa na nadcisnienie
    kosztowal 17 zlotych. Ale to z lapowkami bylo za umieszczenie na liscie
    refundowanych. Zamiennik wtedy kosztowal 6 zlotych, czyli ciut taniej niz oryginal po
    refundacji. Teraz za cztery opakowania zamiennika zaplacilem jakies 15 zlotych. To ta
    rteciowa masc dziala. Z drugiej manki. Morawiecki mowil o jakis milionach samochodow
    elektrycznych. Pogadal i z cicha pek w dzienniku mowia ze zaczynaja budowac
    najwieksza w europie fabryke akumulatorow litowych do samochodow elektrycznych. W tym
    czasie przeciwnicy pisu brandzluja sie informcjami o TK nie wiedzac nawet przez kogo
    i dlaczego zostal powolany, i ze na zycie zwyklych ludzi ma taki sam wplyw jak
    gradobicie w Wachocku na ilosc mleka jaka daja krowy w Kiernozi.

  • 86. Data: 2016-12-14 07:46:13
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 14 grudnia 2016 00:02:34 UTC+1 użytkownik Lisciasty napisał:

    > Co z tego, że nie żrą już ośmiornic. Nikogo jeszcze nie wsadzili za przekręty,

    Kilku próbowali wsadzić ale larum zaraz z opozycji szedł że zasłużeni itp. No sądy
    wypuszczały. Sędziowie do PIS miłością nie pałają więc można to powiązać. Gość od
    zegarka za granice w ministry(za pensje równowartości pensji kasjerki w
    Biedronce)nawiał to i wsadzić go trudniej bo skandal międzynarodowym itp;)
    Rok dopiero zresztą minął

    , tyle że procentowo
    > więcej u nich debili i krzykaczy. To takie leczenie syfilisu rtęcią :]

    Czy więcej to dyskusyjne ale taki Macierewicz to robi za trzech. Od Niesiołowskiego
    lepszy;)
    Potężne haki musi mieć na kogoś że go jeszcze w psychiatry ku nie zamknęli.
    Inna sprawa że taki mamy o nich obraz jak ich w telewizorach pokażą.
    A tam z jednej strony "obiektywne" wiadomości TVP z drugiej tak samo "obiektywne"
    TVNy, Lisy i Olejniki.
    Zagranica też PISu nie lubi bo im biznesy psuje. Ot chociażby podatek od sieci
    handlowych- jak PIS wprowadził to Komisja Europejska zakazała. W Hiszpania i we
    Francji taki podatek od kilku już lat jest i tam KE się nie wpierdzieliła. Przypadek?
    Takich przypadków więcej jest

  • 87. Data: 2016-12-14 08:06:20
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 14 grudnia 2016 00:02:34 UTC+1 użytkownik Lisciasty napisał:
    > (wesołki od Skoków,

    Co do SKOKow- KNF parę dni temu podał w komunikacie ze na koniec września na bodajże
    40 SKOKow- 22skoki wykazały zysk. Może więc ten sektor na nogi stanie.
    Do tej pory ileś tam SKOKow padło i BFG dołożył. Żaden klient złotowki więc nie
    stracił a i budżet państwa złotówki nie dołożył.
    Internety piszą że BFG za Skoki do tej pory coś koło 5mld wyłożył z czego większą
    część odzyska zapewne bo kredyty ludzie syndykom spłacać będą.
    A tylko na sprzedaży 52% i niedawnemu odkupieniu 33% od Włochów udziałów w PKO
    straciliśmy kasy kilka razy więcej. I to strata kasy "budżetowej" a nie BFG(na którą
    banki i skoki się składają a Państwo nie dokłada)

  • 88. Data: 2016-12-14 08:58:27
    Od: masti <g...@t...hell>

    Zenek Kapelinder wrote:

> [...]
    obnizeniu emerytury to bedzie warto go upokorzyc. Zycze im zeby im sie udalo.

    tak, wszystko dla dobra mas. A, że dla dzieci to już potop to co to
    Prezesa obchodzi.

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 89. Data: 2016-12-14 09:04:51
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu środa, 14 grudnia 2016 00:07:09 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Zycze im zeby im sie udalo.

    A ponoć pokolenie, które przeżyło komunę, miało być zdrowo myślące,
    odporne na słodkie pierdolenie z telewizora i rządową propagandę.
    Widać są wyjątki :]

    L.

  • 90. Data: 2016-12-14 09:13:52
    Od: masti <g...@t...hell>

    m4rkiz wrote:

    > nie posiadam, intuicja podpowiada mi jednak ze czego by nie robic to
    > kasa z pradu zostanie 'w kraju' czy przez mniejsze podatki, czy przez
    > zwiekszona prace elektrowni, gornictwa itp

    na oko to chłop w szpitalu umarł

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?