  • 21. Data: 2012-01-10 10:48:57
    Temat: Re: Nagły skok w zużyciu gazu
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 10 Sty, 09:12, Szymonias <s...@g...com> wrote:

    > I jest już po kontroli pieca przez serwis (mam Immergas Avio Maior) -
    > niczego się nie doszukali.
    > Zrobiłem mały test: wyłączyłem piec na cały dzień. Gotowałem jedynie
    > 3x wodę na herbatę i raz podgrzałem zasobnik wody (50l) do temp. 40
    > stopni. Odczyt: 5 m3...
    > Miałem pisać reklamację do gazowni, ale nie będę się kopał z koniem.

    Ja tez bym pisal. 5m3 = 10 pln - tyle mnie dziennie od polowy
    listopada do teraz srednio kosztuje grzanie CO+CWU (nie gazem). A moze
    masz poprostu nieszczelna instalacje ? Choc 5m3 to byloby raczej
    czuc :)
    pozdr.

    --
    Adam

  • 22. Data: 2012-01-10 20:44:28
    Od: "M@tej" <k...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 10 Jan 2012 00:12:32 -0800 (PST), Szymonias
    <s...@g...com> napisal(a):

> [...]
    >stopni. Odczyt: 5 m3...
    >Miałem pisać reklamację do gazowni, ale nie będę się kopał z koniem.

    Mozna spytac w jakim miescie/wojewodztwie mieszkasz? Moze to regionalna
    "przypadlosc".

    --
    Maciej