  • 1. Data: 2024-07-09 21:56:22
    Temat: Naprawa klimy przenośnej - czy to opłacalne?
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    Cześć.

    Mam klimatyzator w wieku ~12 lat. Przenośny, 2.6kW.

    Uzywam go do chłodzienia 1 pomieszczenia, do którego nie opłacało się
    sięgać "normalną" klimą, w pełni świadomy wad.

    Ostatnio widzę, że nie skrapla, oraz kompresor podejrzanie często się
    wyłącza, zbliżając sie do cyklu pracy 50/50. Oczywiśćie 0 diagnostyki,
    wiec nie wiem czy to "termik" czy oprogramowanie. Wcześniej tego nie robił.

    Pewnie część czynnika poszła w powietrze. R-410A.

    Idę o zakład, że portów do uzupełniania nie ma, choć jeszcze nie
    rozbierałem.

    Czy ktoś ostatnio naprawiał taki klimatyzator (uzupełniał czynnik) i
    może zasugeorwać jaka to kwota? Bo za 1200zł mam nowy. I zastanawiam
    się, czy taka naprawa jest w ogóle opłacalna, ale może jak ktoś się w
    tym specjalizuje to i cena spada...