  • Data: 2013-10-31 10:40:54
    Temat: Nawiew do kotłowni
    Od: "Max" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    W jaki sposób zrealizowaliście nawiew do kotłowni na paliwo stałe, tak aby
    zimą nie wychładzało kotłowni ?

    Osobiście myślę o zetce. Tylko nie wiem, czy prowadzić ją po elewacji
    zewnętrznej - będzie zakryta styropianem ocieplenia - czy też wewnątrz
    kotłowni po ścianie ( kotłownia jest mała więc staram się w niej jakoś
    wszystko pomieścić )?

    Przy wariancie II - ponieważ u siebie będę miał drewniany strop( parterówka
    dwuspadowa ) , zastanawiam się czy wlot zetki nie wyprowadzić na zewnątrz
    nad wieńcem ( nie trzeba wtedy kuć otworu w ścianie ) ? Między wieńcem a
    deskowaniem dachu jest na razie pusta przestrzeń około 25 cm ( docelowo
    pójdzie tam ocieplenie ).

    Piotr