  • 31. Data: 2016-05-13 14:27:44
    Temat: Re: Nie działaja piloty od bramy
    Od: robek <r...@w...eu>

    na dniach ma przyjsc jakis specjlista i obejrzec

  • 32. Data: 2016-05-13 14:49:48
    Od: robek <r...@w...eu>

    ale ktory jest ten odbiornik? ta zółta lampka z antenka? czy ta skrzynka
    co jest na dole ?

  • 33. Data: 2016-05-13 14:57:06
    Od: robek <r...@w...eu>

    i wlasnie to jest dziwne ze w jednym czasie przestały dzialac te piloty,
    a skrzynek mam dwie, to moze jakby cos przemoklo w jednej skrzynce to
    druga by dziala
    a jaki jest koszt naprawy ew kupienia tego drugiego odbiornika jak
    mowisz ze sa dwa oryginalny i do kodowania

  • 34. Data: 2016-05-13 15:33:30
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-05-13 o 14:57, robek pisze:
> [...]
    > druga by dziala
    > a jaki jest koszt naprawy ew kupienia tego drugiego odbiornika jak
    > mowisz ze sa dwa oryginalny i do kodowania

    Zadajesz pytania na poziomie pięciolatka.
    Na prośby o pokazanie pilota odpowiadasz linkiem do wyszukiwarki z
    "podobnym pilotem". Nie jesteś w stanie nawet podać albo sfotografować
    ani płytki pilota, ani odbiornika. Na pytanie o odbiornik reagujesz:

    W dniu 2016-05-13 o 14:49, robek pisze:
    > ale ktory jest ten odbiornik? ta zółta lampka z antenka? czy ta skrzynka
    > co jest na dole ?

    Wiesz co, może zaczekaj, aż Twój tato wróci z pracy ;) albo rzeczywiście
    poczekaj na kogoś, kto chociażby odróżnia żarówkę od antenki ;)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 35. Data: 2016-05-13 15:40:00
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "robek" <r...@w...eu> napisał w wiadomości
    >i wlasnie to jest dziwne ze w jednym czasie przestały dzialac te piloty, a
    >skrzynek mam dwie, to moze jakby cos przemoklo w jednej skrzynce to druga
    >by dziala

    Odbiorniki najczęśniej montuje się w skrzynkach ze sterownikiem bramy - te
    skrzynki na dole. Może jednak u Ciebie dodatkowy odbiornik zamontowany jest
    w osobnej skrzynce? Musisz rozkręcić i obejrzeć.
    Odbiornik ma zwykle wielkość paczki papierosów. Czasem ma wymyślne kształty
    mydelniczki lub owalu. Zwykle jest na nim diodka i przycisk lub dwa do
    programowania.

    > a jaki jest koszt naprawy ew kupienia tego drugiego odbiornika jak mowisz
    > ze sa dwa oryginalny i do kodowania

    Odbiorniki zmiennokodowe kosztują zwykle w przedziale od 80 do 150 zł. Plus
    koszt wymiany i zaprogramowania.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba