  • 1. Data: 2014-04-04 15:14:13
    Temat: OT Windows 8 dzialajace jak 7
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Witam!

    Z góry przepraszam, ale już nie wiem jaki to był wątek w którym ktoś się
    skarżył na podgląd zdjęć i plików multimedialnych w Windows8 (że są do tego
    pełnoekranowe aplikacji ósemkowe)

    Dopiero teraz miałem okazję potwierdzić na czystym systemie:

    Aby oglądać zdjęcia tak samo jak w Windows7 (a nie w tej ósemkowej
    pełnoekranowej aplikacji) wystarczy:
    1. kliknąć prawym przyciskiem na plik bp. obraz.bmp
    2. wybrać 'otwórz za pomocą'
    3. następnie 'wybierz program domyślny'
    4 następnie przewinąć listę w dół aż pokaże się 'więcej opcji'
    5. Wybrać z listy program 'przeglądarka fotografii systemu windows'.

    Gotowe :-)

    Analogicznie można sobie wybrać dla plików mp3 'windows media player'
    zamiast ósemkowej aplikacji 'muzyka'.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 2. Data: 2014-04-05 20:44:21
    Temat: Re: OT Windows 8 dzialajace jak 7
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    Tak w kwestii formalnej.
    OT [off topic] - poza tematem. Jeżeli odchodzisz od tematu, w ramach
    danego wątku.
    Jeżeli piszesz o rzeczach zupełnie niezwiązanych z grupą,
    to dodajesz NTG

  • 3. Data: 2014-04-07 10:29:48
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Baczek" napisał w wiadomości grup
    .pl...

> [...]
    > danego wątku.
    > Jeżeli piszesz o rzeczach zupełnie niezwiązanych z grupą,

    Masz rację. Zupełnie o tym zapomniałem, bo ostatnio było kilka wątków
    rozpoczynających się postem OT i jakoś tak mi sięto wizualnie utrwaliło.

    Pozdrawiam
    Ergie