  • 1. Data: 2010-05-21 11:04:49
    Temat: Obudowa do kosiarki Czy da się kupic i podmienic?
    Od: "misio" <a...@o...com>

    Mam kosiarkę spalinową i obudowa na skutek korozji i przeciazen zaczyna
    pekac w poprzek. Jednak silnik jest w porzadku B&S 3,5 KM i szkoda wyrzucać
    ta kosiarkę. Czy da się kupić nową obudowę. Ktoś miał taki problem? Jeśli
    tak to jak go rozwiązać?

  • 2. Data: 2010-05-21 12:01:59
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "misio" <a...@o...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > pekac w poprzek. Jednak silnik jest w porzadku B&S 3,5 KM i szkoda
    > wyrzucać ta kosiarkę. Czy da się kupić nową obudowę. Ktoś miał taki

    Na allegro dostaniesz nawet nówki obudowy. Musisz tylko zmierzyc srednice
    otworu w obudowie i rozstaw śrub

    Krzysiek