  • 1. Data: 2013-09-21 11:22:33
    Temat: Oczyszczenie zimowych butów w środku
    Od: "Bartosz" <B...@T...pl>

    Proszę o podpowiedź, może ktoś ma jakiś "patent".
    Zostawiłem po okresie zimowym na działanie kurzu
    buty, takie wyższe z filcem/futerkiem w środku
    i mam teraz problem czym je wyczyścić?
    Proszę o pomoc.

    Pozdrawiam
    Bartek

  • 2. Data: 2013-09-21 12:34:44
    Temat: Re: Oczyszczenie zimowych butów w środku
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2013-09-21 11:22, Bartosz pisze:
    > Proszę o podpowiedź, może ktoś ma jakiś "patent".
    > Zostawiłem po okresie zimowym na działanie kurzu
    > buty, takie wyższe z filcem/futerkiem w środku
> [...]

    Wyprać.

  • 3. Data: 2013-09-21 12:44:59
    Od: "Bartosz" <B...@T...pl>

    > Wyprać.

    Całe buty ??? Jak ???

    Bartek

  • 4. Data: 2013-09-21 14:33:15
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2013-09-21 12:44, Bartosz pisze:

    > Całe buty ??? Jak ???

    W pralce.

  • 5. Data: 2013-09-21 18:43:08
    Od: "saskatchewan" <t...@t...pl>

    Użytkownik "wolim" <n...@p...tu> napisał w wiadomości

    > W pralce.

    W pralce do butów oczywiście.

  • 6. Data: 2013-09-22 11:41:12
    Od: "Kukus Minipalus" <d...@i...pl>

    "Bartosz" <B...@T...pl> schrieb im Newsbeitrag
    > Proszę o podpowiedź, może ktoś ma jakiś "patent".
    > Zostawiłem po okresie zimowym na działanie kurzu
    > buty, takie wyższe z filcem/futerkiem w środku
> [...]
    Ale w czym problem? Ktoś Ci wsypał do nich kilo cementu? Czy też mieszkasz
    na Śląsku i kurz u was tłusty i soczysty? Bo jak nie to co za problem
    wytrzepać i użyć odkurzacza? A jak już ten kurz taki agresywny to podejść do
    jakiegoś warsztatu, co mają kompresor i wydmuchać sprężonym powietrzem.

  • 7. Data: 2013-11-28 19:21:13
    Od: Kamikazee <n...@n...pl>

> [...]
    > Proszę o podpowiedź, może ktoś ma jakiś "patent".
    > Zostawiłem po okresie zimowym na działanie kurzu
    > buty, takie wyższe z filcem/futerkiem w środku

    Wymontować ze środka butów co się da np. wkładki użyć odkurzacza, kompresora
    do usnięcia kurzu ze środka. Wnętrze butów umyć ścierką lekko nasączoną octem.

  • 8. Data: 2013-11-29 00:35:55
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 28 listopada 2013 19:21:13 UTC+1 użytkownik Kamikazee napisał:

    > Wymontować ze środka butów co się da np. wkładki użyć odkurzacza, kompresora
    >
    > do usnięcia kurzu ze środka. Wnętrze butów umyć ścierką lekko nasączoną octem.

    Po co ten ocet, chyba tylko po to żeby je zasmrodzić.

  • 9. Data: 2013-11-29 02:51:36
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 28 Nov 2013 15:35:55 -0800 (PST), k...@g...com
    napisał(a):

    > Po co ten ocet, chyba tylko po to żeby je zasmrodzić.

    Ocet szybko wietrzeje, więc nie ma obawy.
    --
    XL

  • 10. Data: 2013-11-29 10:44:37
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 29 listopada 2013 02:51:36 UTC+1 użytkownik Ikselka napisał:

    > Ocet szybko wietrzeje, więc nie ma obawy.
    >
    > --
    >
    > XL
    >
    > "Przypadek - to Bóg przechadzający się incognito." A. Einstein

    To że masz głowę elastyczną na tyle że szczupła się zrobiła wiem od dawna. Nie ciebie
    pytałem, ale skoro się wpieprzasz pomiędzy wódkę i zakąskę to nie pytałem o
    wietrzenie tylko po co.