  • 1. Data: 2010-04-28 11:09:18
    Temat: Odkurzacz uniwersalny - czy da radę
    Od: RadekD <r...@p...onet.pl>

    Zbliża mi się trochę remontów - drobne kucie,
    gipsówka itp. Tak sobie pomyślałem, że może by kupić
    odkurzacz uniwersalny (w Praktikerze jest jakiś
    Karcher za 199zł i większy od niego Budget też w tej cenie).

    Wiem, że gruzu nim nie posprzątam ale jakieś drobinki chyba tak?
    Jak sobie poradzi taki odkurzacz z pyłem po gipsówce ?
    Jak z mocą i żywotnością (domowy Zelmer ma 2200W a ten tylko 1200)?
    Po remontach wylądowałby w garażu i służył do odkurzania samochodu.

    Czy może odpuścić sobie i zasuwać ze szczotką i łopatką ?
    Kiedyś po gipsówce chciałem odkurzyć starym odkurzaczem i nie dość, że
    na wylocie było więcej pyłu niż na wlocie to silnik i tak padł po chwili.

  • 2. Data: 2010-04-28 11:44:34
    Temat: Re: Odkurzacz uniwersalny - czy da radę
    Od: "P.H." <k...@g...w.sieci>

    Użytkownik "RadekD" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Zbliża mi się trochę remontów - drobne kucie,
    > gipsówka itp. Tak sobie pomyślałem, że może by kupić
    > odkurzacz uniwersalny (w Praktikerze jest jakiś
    > Karcher za 199zł i większy od niego Budget też w tej cenie).

    ja einhelem za 150pln praktycznie całą budowę dałem radę (w tym bruzdowanie
    w silce - odkurzacz odsysał pył)
    pilnuj tylko worków żeby były całe i będzie ok

  • 3. Data: 2010-04-28 12:06:21
    Temat: Re: Odkurzacz uniwersalny - czy da rad
    Od: "Amir" <d...@S...pl>

    > Karcher za 199zł i większy od niego Budget też w tej cenie).
    > silnik i tak padł po chwili.

    Ja zakupiłem od nich coś podobnego
    http://allegro.pl/item1013555375_odkurzacz_przemyslo
    wy_profi_5_gratis_20_workow.html

    tylko starczy model 5.1
    w cenie 299zł może jeszcze mają

    Po prostu rewelacja sprzęt, może wyglądem nie zachwyca ale spisuje się
    świetnie, filtr ma jak w starym dużym fiacie, odkurzam nim piasek i inne
    syfy na budowie w biurze itp.

    Wcześniej zajechałem 3 zwykłe po 100zl odkurzacze
    ten daje rade juz rok

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2010-04-28 12:28:40
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Amir" <d...@S...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Po prostu rewelacja sprzęt, może wyglądem nie zachwyca ale spisuje się
    > świetnie, filtr ma jak w starym dużym fiacie, odkurzam nim piasek i inne

    Ten Profi to musi być niezły sprzęt.

    Ich odkurzacze centralne maja całkiem niezle ceny a jak czytam na forach
    opinie uzytkowników to bardzo sobie chwalą wszyscy

    Krzysiek

  • 5. Data: 2010-04-28 13:02:01
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    wy_profi_5_gratis_20_workow.html

    > Ich odkurzacze centralne maja całkiem niezle ceny a jak czytam na forach
    > opinie uzytkowników to bardzo sobie chwalą wszyscy

    Najciekawiej wyglądają odkurzacze z silnikiem z by-passem (niestety - jako,
    że nic w przyrodzie nie ginie,
    to mniejsza moc ssania), jest też jeden dedykowany do elektronarzędzi (z
    gniazdkiem i większą pojemnością).

    Pzdr

    JKK

  • 6. Data: 2010-05-01 18:50:41
    Od: NotBear <p...@i...pl>

    On 2010-04-28 13:09, RadekD wrote:
    > Czy może odpuścić sobie i zasuwać ze szczotką i łopatką ?

    Ja kupilem za 50 zl na szrocie uzywany odkurzacz Privileg 2000W z
    zalozeniem, ze po remoncie pojdzie na elektrosmietnik. Sprawil mi
    niespodzianke i dziala do dzis. A przezyl sporo, miedzy innymi 2 razy
    pekl worek i caly pyl szedl w komore silnika.

    Do czyszczenia wiekszych powierzchni z pylu najlepsza jest jednak stara
    metoda sprzed epoki odkurzaczy. Drobne trociny (np. takie dla chomikow)
    lekko namoczyc, rozsypac po calej podlodze, zamiesc. Pozniej odczekac,
    zeby wyschlo i odkurzaczem doczyscic katy i zakamarki.

    --
    NotBear