  • 1. Data: 2011-07-08 08:10:23
    Temat: Odp: Re: Odp: Re: ile czego da przy ogrzewaniu podłogowym na piętrze?
    Od: shaman <g...@m...pl>

    Chodzi tylko o nadproża nad drzwiami. Wszystkie w ścianach działowych z Porothermu
    12,5cm. Łącznie sztuk 4. W tej chwili wysokość w świetle wynosi 215cm. Na gotowo
    według projektu powinno być 205. Czyli odliczając 1-1,5cm na panele pozostaje mi
    8,5-9cm do zagospodarowania. Według tego co przeczytałem mogę dać 3cm styro i 6cm
    wylewki - ale to wygląda na wersję super-minimalistyczną. Lepiej dać 5cm styro i 7
    wylewki. A to już sporo za wysoko. Chyba że faktycznie anhydryt rozwiąże problem.

    --
    PZDR
    Shaman

  • 2. Data: 2011-07-08 08:25:39
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 8 Lip, 10:10, shaman <g...@m...pl> wrote:
> [...]
    wylewki. A to już sporo za wysoko. Chyba że faktycznie anhydryt rozwiąże problem.

    Ale anhydryt licz blizej 45-50 pln / m2. Kilku znajomych robilo
    ostatnio anhydryty i tyle to wychodzi. Ja tez mam podobny problem -
    tj. nadproza mam dobrze i dosc wysokie ale sufity niziutko (niska
    scianka kolankowa) i musze robic minimum jak sie da :) Ja chyba dam
    2cm styro i anhydryty, tylko nie wiem czy mi do 80m2 wogole
    przyjada :-) Wiecej styro nie ma sensu - strat zadnych nie bedzie bo
    strop jest dosc dobrze dogrzany od podlogowki z parteru :) Dodatkowo
    sciany 2W z 20cm styro wiec wieniec tez ocieplony solidnie - cieplo
    bokami tego stropu nie ucieka :)
    pozdr.

    --
    Adam

  • 3. Data: 2011-07-08 09:11:08
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "Adam" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    qf.googlegroups.com...
> [...]
    > wysoko. Chyba że faktycznie anhydryt >rozwiąże problem.

    >Ale anhydryt licz blizej 45-50 pln / m2. Kilku znajomych robilo

    35zł za m2 za grubośc 3,5cm ale w praktyce pewnie do podłogówjki trudno
    uzyskac taka grubość

    Krzysiek

  • 4. Data: 2011-07-08 09:11:47
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "shaman" <g...@m...pl> napisał w wiadomości
    g2000goo.googlegroups.com...
    >Chodzi tylko o nadproża nad drzwiami. Wszystkie w ścianach działowych z
    >Porothermu 12,5cm. Łącznie sztuk 4. W tej chwili wysokość w świetle wynosi
    >215cm. Na >gotowo według projektu powinno być 205.

    207 chyba powinno być

    Krzysiek