  • 11. Data: 2011-07-03 17:18:59
    Temat: Re: Odpływ liniowy
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "Maniek4" <r...@l...pl> wrote:

    > A to ten odplyw nie jest stalowy? Ja mam stalowy, a rozszerzalnosc stali jest
    > niemal taka sama jak betonu. Wymontowanie odplywu przy najmniej u mnie to
    > rycie posadzki, bo kolnierz odplywu i tak jest pod plytka.

    Kessel linearis chyba plastikowy jest... Przynajmniej tak wygląda.
    Mój jest w całości plastikowy, jedynie ramka z nierdzewki na ten plastik jest
    nałożona.

    > PS.
    > Fajnie poradzil sobie glazurnik z Twoim odplywem. Masz tam jakies zamkniecie
    > tej czesci lazienki?

    Całkiem sprytny ten mój glazurnik ;-)
    Na razie nie ma, ale planuję ściankę szklaną aby pogłębić wnękę tego prysznica
    (docelowo będzie miała 150cm).

    --
    Bartek

  • 12. Data: 2011-07-03 19:04:05
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > Ja mam odp yw "punktowy" i u mnie wygl da to
    tak:http://zapodaj.net/4838db6a862d.jpg.htmlhttp://z
    apodaj.net/04b24417c793.jpg.html
    --
    > Bartek

    Fajnie to wygląda.

    KADAR

  • 13. Data: 2011-07-03 19:13:06
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > A to ten odplyw nie jest stalowy? Ja mam stalowy, a rozszerzalnosc stali

    U mnie je3st plastikowy odpływ kessela. Nie ma szans wymiany bez
    demolki całej łazienki.

    > Fajnie poradzil sobie glazurnik z Twoim odplywem.

    I zkilkoma innymi rzeczami. Naprawde niezły z niego fachowiec.

    Masz tam jakies zamkniecie
    > tej czesci lazienki?

    Jeszcze nie zdążyłem ale jak na razie więcej z tym zalet niż
    problemów, nie musze codziennie myc szyby. Do celowo planuję zwykłą
    przezroczystą szybę mocowaną na 2 uchwyty do ściany, slikon na dole i
    drążek na górze.
    Jak u ciebie ten odpływ wygląda?

    KADAR

  • 14. Data: 2011-07-03 20:22:21
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > Całkiem sprytny ten mój glazurnik ;-)
    > Na razie nie ma, ale planuję ściankę szklaną aby pogłębić wnękę tego
    > prysznica (docelowo będzie miała 150cm).

    Ja juz jestem po szybie. Wycial mi szklarz i oslifowal krawedzie. Szyba
    bezpieczna 210x100 6mm grubosci bezpieczna tj. klejona za 300zl. Lepsza
    bylaby 8mm a i 10mm nie bedzie za gruba, bo ta jest jakby to ujac nieco
    wiotka, ale w granicach przyzwoitosci. Niestety grubsza byla tylko na
    zamowienie. Najwiekszym problemem bylo dokupienie dlugiej, przekatnej
    wyporki na gore szyby. Zamowilem dluga na jakies 30cm. W moim przypadku
    chyba troche za krotka, wiec dokupilem aluminiowego, anodowanego "kanciaka"
    i dorobilem z niego dluzsza wykorzystujac uchwyty krotszego. Czas operacji
    1h. Wyszlo idealnie. W profil aluminiowy U jaki przykleilem do sciany i
    posadzki w ktory wkleilem szybe, wsadzilem dwa paski Led, ladnie
    podswietlaja zewnetrzne krawedzie i wyszlo ciut bezpieczniej, bo
    przezroczysta szyba jak to szyba jest przezroczysta. :-)

    Pozdro.. TK

  • 15. Data: 2011-07-03 20:27:30
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "Maniek4" <r...@l...pl> wrote:

> [...]
    > krawedzie i wyszlo ciut bezpieczniej, bo przezroczysta szyba jak to szyba jest

    Foty jakieś zapodaj, bo bez tego ciężko sobie wyobrazić cokolwiek :)
    U mnie szyby przezroczyste nie będą - mam wodę twardości 38 DH no i biała będzie
    po pierwszym myciu. Widzę po drugiej kabinie ze szkłem "anticalc" :D

    --
    Bartek

  • 16. Data: 2011-07-03 20:32:31
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "Kadar" <o...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
    >problemów, nie musze codziennie myc szyby. Do celowo planuję zwykłą
    >przezroczystą szybę mocowaną na 2 uchwyty do ściany, slikon na dole i

    O szybie pisalem wyzej, moze komus sie przyda taki patent.

    >Jak u ciebie ten odpływ wygląda?

    Ja mam liniowy przy wyjsciu z kabiny cos takiego:
    http://allegro.pl/aco-odplyw-liniowy-prysznicowy-985
    -wave-plaskie-i1681132183.html
    Stal w moim przypadku ladnie wykancza czesc kabinowa.

    Pozdro.. TK

  • 17. Data: 2011-07-03 20:39:28
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

> [...]
    > będzie po pierwszym myciu. Widzę po drugiej kabinie ze szkłem "anticalc"

    Foty moge dac do oceny, ale juz nie dzis bo sorry, ale mi sie nie chce tylka
    ruszac. Wrzuce jutro jak mi wybaczycie dzisiejszy blogi nastroj. Podaj tylko
    gdzie mam wrzucic.

    Pozdro.. TK

  • 18. Data: 2011-07-04 10:26:14
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 3 Lip, 22:22, "Maniek4" <r...@l...pl> wrote:

> [...]
    > podswietlaja zewnetrzne krawedzie i wyszlo ciut bezpieczniej, bo
    > przezroczysta szyba jak to szyba jest przezroczysta. :-)

    Fottyyyyyy daj fotyyyy :) Tez musze w koncu kabinke "oszybowac" a za
    gotowce wolaja 3-5k pln ;) Ale rozumiem ze to masz bez drzwi/zawiasow
    tylko kawalek szkla ?

  • 19. Data: 2011-07-04 16:09:28
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl>

    > Ja mam liniowy przy wyjsciu z kabiny cos takiego:
    > http://allegro.pl/aco-odplyw-liniowy-prysznicowy-985
    -wave-plaskie-i1681132183.html

    1. syfon schowany jest juz w wylewkach?
    2. jest pod tym podlogowka?
    3. plytki kladzione byly na wylewke koncowej z uszczelnieniem jak pisaliscie
    wyzej? Mi cos glazurnik mowil, ze kupuje sie gotowe niby 'brodziki' i na tym
    kladzie sie plytki, ale wtedy trzeba skuc wylewke?

    --
    pozdr Z.

  • 20. Data: 2011-07-04 17:07:24
    Temat: Re: Odplyw liniowy
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Uzytkownik "Adam" <a...@g...com> napisal w wiadomosci

    > Fottyyyyyy daj fotyyyy :)

    Zjem obiad i cos moze ofotuje.

    >Tez musze w koncu kabinke "oszybowac" a za
    > gotowce wolaja 3-5k pln ;) Ale rozumiem ze to masz bez drzwi/zawiasow
    > tylko kawalek szkla ?

    Nie ma drzwi ani zawiasow. Nie chcialem brudzacych sie prowadnic i zadnych
    innych upierdliwych dodatkow. Podejzewam, ze sama szyba bedzie wystarczajaco
    upierdliwa. W lazience mam miejsce na niezamykanie tego z jednej strony i
    jest git.

    Pozdro.. TK