  • 51. Data: 2021-08-08 16:42:07
    Temat: Re: Ogrzewacie garaże?
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 8 sierpnia 2021 o 12:32:59 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):

    > Myślisz, że ten debil w ogóle to zrozumie, że jest chamski i że będzie
    > jebany tak długo jak długo będzie chamski?
    > Zwykły, głupi fizol, nie jest w stanie tego ogarnąć, że całe jego życie
    > czy też chce czy nie chce, podlega normom i zasadom prawnym. Musi się do
    > nich stosować, a jeżeli się nie stosuje to łamie prawo.
    Nie pytany użyszkodnik miałeś nie odpowiadać.

  • 52. Data: 2021-08-09 08:49:32
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2021-08-08 o 10:59, Kris pisze:

    > Po co te chamskie wstawki?
    by do takiego debila jak ty dotarło.
    > Do debila Runta
    debili to ty masz w rodzinie umysłowy kurduplu.
    zenus to twój przyrodni brat.
    >(czy jaki on tam teraz nick używa)
    a ty? ;-)))

    --
    Runt

  • 53. Data: 2021-08-09 08:49:52
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2021-08-08 o 12:32, Uzytkownik pisze:

> [...]
    > czy też chce czy nie chce, podlega normom i zasadom prawnym. Musi się do
    > nich stosować, a jeżeli się nie stosuje to łamie prawo.

    nie mam zamiaru odpuszczac "po katolicku" tym prostakom. ;-)))
    zenus przyssał się do mnie jak hans do jego łechtaczki i gania za mną na
    pl.soc.polityka. czysty cyrk tu z niego mamy. ;-)))

    --
    Runt

  • 54. Data: 2021-08-09 08:50:09
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2021-08-08 o 16:42, KANALIA Zenek Kapelinder pisze:

    > Nie pytany użyszkodnik miałeś nie odpowiadać.

    a kto ciebie pytał? po co się wpier...sz?
    WON do budy kurduplu umysłowy!

    --
    Runt

  • 55. Data: 2021-08-16 21:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Janusz j...@o...pl ...

    > Nie, bo masz większe straty z pokoi sąsiadujących.

    CZyli dokładanie dodatkowych pomieszczen do grzania nie zwieksza
    kosztów ogrzewania? Hmm...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Stanęliśmy na skraju przepaści,

  • 56. Data: 2021-08-17 18:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik collie p...@b...pl ...

    > I to wszystko, powiadasz, robisz w garażu? Albo jesteś
    > pierworodnym synem zupaka, który pouczał rekrutów, iż "chlebak,
    > jak sama nazwa wskazuje, służy do przenoszenia granatów", albo po
    > prostu mieszkasz w jednonawowej szopie i nie mieści Ci się w
    > głowie, że garaż to pomieszczenie dla samochodu a nie mieszkający
    > w szopie rżną w warsztacie i ćwiczą na drążku w sypialni,
    > wieczorową porą.

    W moim rodzinnym domu w garazu od 25 lat nie bylo samochodu...
    Powody sa w sumie niewazne, nawet sie zastanawialismy czy nie postawić
    scianki w miejsce drzwi...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Delikatnie chwytasz, rozchylasz nogi, bierzesz do ust i zaczynasz

  • 57. Data: 2021-08-18 00:51:32
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W wtorek, 17.08.2021 o 18:59, Budzik napisał:

    > W moim rodzinnym domu w garazu od 25 lat nie bylo samochodu...
    > Powody sa w sumie niewazne, nawet sie zastanawialismy czy nie postawić
    > scianki w miejsce drzwi...

    Bo garaż - jak sama nazwa wskazuje - służy do cięcia, rżnięcia,
    piłowania i spawania. Tak jest u mnie, gdzie jeden z garaży
    wewnętrznych spełnia się jako warsztat. Zgodnie zresztą z wizją
    architekta, gdyż na planie występuje pod tytułem "pomieszczenie
    gospodarcze", choć budownik nadał mu kształt (brama wjazdowa,
    podłoga kafelkowa) garażu. To ostatnie niespecjalnie sprawdza się
    w warsztacie, ale mówi się trudno: lepiej mieć warsztat w garażu,
    niż garaż w warsztacie. I odpowiadając na pytanie zawarte w tytule
    wątku: nie ogrzewamy - i wewnętrzny, i zewnętrzny.

  • 58. Data: 2021-08-19 09:25:57
    Od: Cezary <c...@p...fm>

    W dniu 07.08.2021 o 12:54, FEniks pisze:
> [...]

    A ja mam zawieszone dwa przewymiarowane grzejniki na ścianie garażu. W
    przeciągu 10 lat ręcznie załączyłem je ze trzy razy. Mają termostat
    ustawiony na 5 stopni dla bezpieczeństwa wyposażenia - samochód tam nie
    stoi. Ale spełniają rolę zaworu bezpieczeństwa. Mam kominek z płaszczem
    wodnym i pełną podłogówkę w domu, Czasami zdarza się przegiąć z
    dołożeniem do kominka i zamiast schładzać wrzątek wężownicą, przy 95
    stopniach termostat otwiera zawory dopływowe do grzejników garażowych.
    Od tej pory żona już nie zagotowała kominka.
    CezaryT

  • 59. Data: 2021-08-19 13:02:44
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    17 Aug 2021 16:59:57 GMT, Budzik

    > W moim rodzinnym domu w garazu od 25 lat nie bylo samochodu...
    > Powody sa w sumie niewazne, nawet sie zastanawialismy czy nie postawić
    > scianki w miejsce drzwi...

    Większość garaży tak kończy jak się ma za mały garaż albo brak "komórki" na
    przeróżne graty. ;) Ja obecnie swojego używam, w nowym domu też będzie
    używany.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 60. Data: 2021-08-19 14:26:21
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 19.08.2021 13:02, Myjk wrote:
    > Większość garaży tak kończy jak się ma za mały garaż albo brak "komórki" na
    > przeróżne graty.;) Ja obecnie swojego używam, w nowym domu też będzie
    > używany.

    IMO przyczyna jest szersza - Jak się ma za małą działkę, to auto
    parkowane jest w garażu. Jak jest miejsce na podjazd przed domen,
    miejsce na wolnostojącą wiatę, to jeszcze nie widziałem żeby codzienne
    auto było upychane do garażu.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz