  • 1. Data: 2011-01-20 14:28:14
    Temat: Ogrzewanie kotłowni
    Od: rick207 <a...@a...pl>

    Witam,
    Pomieszczenie gospodarcze ma ca 2x2 m. Będzie tam piec kondensacyjny.
    Pomieszczenie sąsiaduje z nieogrzewanym garażem. Czy dawać tam
    ogrzewanie, czy może sam piec dogrzeje te pomieszczenie?
    Pozdrawiam.

    Rick

  • 2. Data: 2011-01-20 14:35:20
    Temat: Re: Ogrzewanie kotłowni
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 20 Sty, 15:28, rick207 <a...@a...pl> wrote:
> [...]
    > Pomieszczenie sąsiaduje z nieogrzewanym garażem. Czy dawać tam
    > ogrzewanie, czy może sam piec dogrzeje te pomieszczenie?

    Nie tylko piec ale zbiornik CWU, czy rurki wychodzace z niego i z
    pieca. Jak chcesz tam troche cieplej to ich poprostu nie ocieplisz :)
    Sam piec tez na pewno da troche ciepla. Ja bym nie robil ogrzewania.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 3. Data: 2011-01-20 15:16:10
    Od: sendilkelm <s...@o...pl>

    W dniu 2011-01-20 15:28, rick207 pisze:

    > Pomieszczenie gospodarcze ma ca 2x2 m. Będzie tam piec kondensacyjny.
    > Pomieszczenie sąsiaduje z nieogrzewanym garażem. Czy dawać tam
    > ogrzewanie, czy może sam piec dogrzeje te pomieszczenie?

    U mnie jest zimno jak w psiarni i musi być grzejnik. Piec gazowy z
    zamkniętą komorą raczej nie promieniuje żarem... :-)

    --
    sendilkelm

  • 4. Data: 2011-01-20 16:12:31
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 20 Sty, 16:16, sendilkelm <s...@o...pl> wrote:

    > U mnie jest zimno jak w psiarni i musi być grzejnik. Piec gazowy z
    > zamkniętą komorą raczej nie promieniuje żarem... :-)

    A kurcze nie dotyczalem ze to gazowy kondensat :) Zamiast grzejnika
    lepiej poprostu zedrzec z baniaka CWU kawalek ocieplenia i na jedno
    wyjdzie :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 5. Data: 2011-01-20 16:18:31
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "Adam" <a...@g...com> wrote:

    > A kurcze nie dotyczalem ze to gazowy kondensat :) Zamiast grzejnika
    > lepiej poprostu zedrzec z baniaka CWU kawalek ocieplenia i na jedno
    > wyjdzie :D

    A latem będzie tę izolację łatał żeby w domu nie było za ciepło?
    Myślisz, że atmosferyczny cokolwiek zagrzeje? U mnie w kotłowni taki wisi, mam
    do tego rozdzielacz w szafce i rury w piankowej izolacji. G... grzeją. Musiałem
    powiesić grzejnik.

    --
    Bartek

  • 6. Data: 2011-01-20 16:43:04
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 20 Sty, 17:18, "Bartek" <b...@...atonet.pl> wrote:

    > A latem b dzie t izolacj ata eby w domu nie by o za ciep o?
    > My lisz, e atmosferyczny cokolwiek zagrzeje? U mnie w kot owni taki wisi, mam
    > do tego rozdzielacz w szafce i rury w piankowej izolacji. G... grzej . Musia em
    > powiesi grzejnik.

    Nie no, myslalem ze mowa o jakims weglowcu :)
    A jezeli mowa o gazowym.. to po co wlasciwie tam ogrzewanie?
    Zrozumialbym gdyby to bylo wlasnie weglowe czy inne ktore trzeba
    obslugiwac i bywac w tej kotlowni czesto. Ale jak sie tam praktycznie
    nie bedzie zagladalo, a sciana przylega z jednej strony do domu to tam
    przeciez stale bedzie te 10-12 stC :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 7. Data: 2011-01-22 21:25:52
    Od: "Tomek" <s...@o...pl>

    n.googlegroups.com...
[...]

    Tak,
    szczególnie latem, gdy ogrzewanie jest konieczne.
    Każde pomieszczenie gospodarcze powinno mieć grzejnik aby
    nie wyziębiało pomieszczeń sąsiadujących.
    Zatem grzejnik ta- o odpowiednio dobranej mocy.
    T.

  • 8. Data: 2011-01-22 22:21:09
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "Tomek" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > nie wyziębiało pomieszczeń sąsiadujących.
    > Zatem grzejnik ta- o odpowiednio dobranej mocy.

    Nie izolujesz po prostu rurek wychodzacych z kotla wraz z calym osprzetem i
    masz grejnik na miare kotlownianych potrzeb.

    Pozdro.. TK

  • 9. Data: 2011-01-23 09:25:52
    Od: "Tomek" <s...@o...pl>

    > Nie izolujesz po prostu rurek wychodzacych z kotla wraz z calym osprzetem
    > i masz grejnik na miare kotlownianych potrzeb.

    Taaa, rurka ci nagrzeje. Zwł. przy
    ogrzewaniu niskotemperaturowym.

  • 10. Data: 2011-01-23 09:27:02
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Tomek" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Każde pomieszczenie gospodarcze powinno mieć grzejnik aby
    > nie wyziębiało pomieszczeń sąsiadujących.

    Bzdura.
    Bez sensu grzac kazde pomieszczenie gospodarcze przylegle do pomieszczen
    mieszkalnych. Grzac trzeba tylko tam gdzie to jest potrzebne. A jak jakies
    pomieszczenie wyziebia to sie odizolowac od niego.

    Kris