  • Data: 2014-07-03 09:13:25
    Temat: Olej, wosk, lakier?
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czesc,

    Szybka pilka. Czesc podlog w domu (deski naturalne, lite) mam wykonczonych
    olejowoskiem Bona. Jetsem zadowolony z trwalosci, mam porownanie z lakierem
    i nie widze roznicy, a powloka jest ladniejsza (mniej ciemnieje, nie swieci
    sie).

    Ale: przez ostatnie kilka lat Bona straszliwie podrozala. Puszka 2,5 litra
    to 2 warstwy na maks. 15 m2 i koszt 330-370 zl.

    Czy ktos moze polecic mi tanszy olejowosk albo olej do desek podlogowych?

    Moze ktos testowal Syntilora, 3v3 albo olej Bona 90?

    A moze jest jakis lakier, ktory daje podobny efekt wizualny?

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl