  • 1. Data: 2012-10-01 08:19:35
    Temat: Ostrzeżenie - Głupoty na stronach Muratora
    Od: SJS <s...@p...pl>

    Dobre 10 miesięcy temu zwróciłem uwagę redakcji Muratora na błędy jakie
    są na stronach internetowych Muratora.
    Po kilku miesiącach wskazywaniu na forum Muratora gdzie i jakie błędy
    występują w końcu na forum odezwała się redakcja, że skorzystają z mojej
    wiedzy. Nie skorzystali ale są przecież inni fachowcy z tej dziedziny.
    Można było sprawdzić czy mam rację czy się tylko czepiam.
    Minęły kolejne miesiące, zajrzałem do wydania papierowego które dziś
    jest w sklepie i co?
    Ano kolejne bzdury w tym samym stylu,
    Dla tych co maja mało czasu polecam lekturę od końca materiału
    umieszczonego na stronie
    http://forum.muratordom.pl/showthread.php?197842-G%C
    5%82upoty-na-stronach-internetowych-Muratora
    Przyznam się, że nawet nie bardzo wiem co się robi w takich przypadkach
    gdy w ogólnie dostępnym piśmie seryjnie produkują głupoty. Ma ktoś
    doświadczenie? Bo pisać do redakcji - pisałem - brak efektów, umieścić
    na ich własnych stronach /przeczytało ponad 9 tys osób/ - umieściłem.
    I co?
    A nic - głupoty trzymają się mocno i już dochowały się dzieci, niedługo
    będą wnuki głupot.
    Gdzie to ruszyć w końcu?
    Nagrodę "krasnala przygłupa" dla redakcji ufundować?
    --
    sjs

  • 2. Data: 2012-10-01 09:13:16
    Temat: Re: Ostrzeżenie - Głupoty na stronach Muratora
    Od: SJS <s...@p...pl>

    W dniu 2012-10-01 08:19, SJS pisze:
> [...]
    > będą wnuki głupot.
    > Gdzie to ruszyć w końcu?
    > Nagrodę "krasnala przygłupa" dla redakcji ufundować?
    Okazało się że nie tylko Murator zasłużył na nagrodę "krasnala
    przygłupa" bo trafiłem i na takie kwiatki:
    "Niestety artykuł zawiera kilkanaście całkowicie błędnych informacji.
    Po kolei:
    - wg PN EN 356:2000 nie ma szyb klasy P1 czy P8 tylko szyby od P1A do
    P5A a dalej od P5B do P8B - to raz,
    - w PN EN 1627:2011 nie ma oznaczeń WK1 do WK 6 a sa oznaczenia od 1 do
    6 - jeśli już tp RC 1 do RC6 /RC - resistans klass/
    - szyba olejona folią może uzyskać nawet klasę antywłamaniową P4A /
    jeszcze kilka lat temu nie wyżej niż P2A/ a w artykule mamy taki kwiatek:
    "Szyby antywłamaniowe są wykonane z minimum dwóch tafli szkła o grubości
    4 mm i kilku warstw folii PVB (PVB to skrót od angielskiej nazwy
    tworzywa sztucznego poli-winylo-butyralu) lub żywicy."
    czyli kompletna bzdura
    a to zdanie to już bzdura na bzdurze:
    "Szyby antywłamaniowe z pozoru wyglądają, jak zwyczajna szyba.
    Diametralnie różnią się jednak konstrukcją. Są wykonywane w technologii
    podobnej, co bezodpryskowe szyby kuloodporne, w istocie będące szybami
    antywłamaniowymi najwyższej klasy wzmocnionymi dodatkowo np. warstwami
    włókien poliwęglanowych"
    nawet nie tłumaczę gdzie tu głupoty bo wszystko jest niezgodne z prawdą
    i kolejne bzdury:
    " Na rynku dostępne są trzy klasy rozwiązań: WK1, WK2 i WK3."
    oraz:
    "Aby folia spełniła swoje zadanie musi być naklejona na całej
    powierzchni szyby - również pod ramą. Do przyklejania folii szybę trzeba
    zatem z okna wymontować."
    od co najmniej 4 lat są dostępne techniki nakładania folii bez
    wyjmowania szyb
    itd
    itd
    Przyznaje autorowi tego artykułu nagrodę "krasnala przygłupa"
    Moje, wątpliwe gratulacje
    To wszystko na stronie:
    http://www.e-okna.pl/a/5460,szyby-antywlamaniowe
    Czyli wyroiło się całkiem sporo głupoty ale dziś mam czas to poszukam
    więcej tego typu kwiatków
    SJS

    --
    sjs

  • 3. Data: 2012-10-01 11:45:04
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 01 Oct 2012 08:19:35 +0200, SJS napisał(a):

    > Dla tych co maja mało czasu polecam lekturę od końca materiału
    > umieszczonego na stronie
    > http://forum.muratordom.pl/showthread.php?197842-G%C
    5%82upoty-na-stronach-internetowych-Muratora

    Murator:
    "Jeżeli są pozbawione komunikacji z centralą przez dłużej niż 10 minut,

    SJS:
    "Kompletna bzdura z tymi bateriami
    Wg normy PN EN 50131-5-3:2010 aby system bezprzewodowy uzyskał chociaż
    najmniejszy stopień zabezpieczenia to baterie w nim muszą wytrzymywać nie
    mniej niż rok bez wymiany!
    Rok a nie 10 minut"

    W przytoczonym przypadku akurat M. pisał o skracaniu żywotności baterii,
    jeśli CZAS PRZERWY W KOMUNIKACJI wynosi > 10 min, a nie ŻYWOTNOŚĆ BATERII.
    Może więc przestań się pultać, bo Ci zaszkodzi - jak widać z pierwszego
    lepszego cytatu, Ty po prostu musisz zrozumieć, CO tam jest napisane, w tym
    M. znaczy. Tekst musiz zrozumieć i wszystko będzie jasne i proste.

    (by XL)

  • 4. Data: 2012-10-01 12:00:15
    Od: SJS <s...@p...pl>

    W dniu 2012-10-01 11:45, Ikselka pisze:

> [...]
    > lepszego cytatu, Ty po prostu musisz zrozumieć, CO tam jest napisane, w tym
    > M. znaczy. Tekst musiz zrozumieć i wszystko będzie jasne i proste.

    cytuję:
    "Jeżeli są pozbawione komunikacji z centralą przez dłużej niż 10 minut,
    zużywają więcej energii, co skraca żywotność baterii.."
    Nie skraca żywotności baterii i tyle czyli "krasnal przygłup" w
    okazałości całej
    SJS

    --
    sjs

  • 5. Data: 2012-10-01 12:09:45
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>

    "SJS" <s...@p...pl>

> [...]
    > zużywają więcej energii, co skraca żywotność baterii.."
    > Nie skraca żywotności baterii i tyle czyli "krasnal przygłup" w okazałości

    O ja pierdziu, facet, Ciebie chyba pojebało. Ty się odważasz dyskutować z
    grupowa wyrocznią? Co ja mówie grupową, toż to wyrocznia na cały Usenet, a
    może i na cały świat. Facet, ona wie "fszystko o fszystkim". A jak nie wie,
    to i tak wie i ma zawsze ostatnie słowo. Nie ryzykuj, facet. To
    niebezpieczne.

    A teraz idę zrobić popkorn.

  • 6. Data: 2012-10-01 12:37:47
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 01 Oct 2012 12:00:15 +0200, SJS napisał(a):

> [...]
    > zużywają więcej energii, co skraca żywotność baterii.."
    > Nie skraca żywotności baterii i tyle czyli "krasnal przygłup" w

    Nie wypowiadam się w kwestii, czy skraca,czy nie skraca, jedynie twierdzę,
    że nie rozumiesz tekstu drukowanego: "10 minut" dotyczyło PRZERWY W
    KOMUNIKACJI, a Twój wtręt "Rok a nie 10 minut" dotyczy żywotności baterii.
    Zatem kłócąc się ze mną i uparcie perorując o "nieskracaniu" pokazujesz, że
    istotnie masz problemy z rozumieniem tekstu drukowanego - ale nie martw
    się, ma to 60 procent spoleczeństwa.
    :-]
    (by XL)

  • 7. Data: 2012-10-01 12:38:15
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 1 Oct 2012 12:09:45 +0200, Andy Niwinski napisał(a):

> [...]
    > może i na cały świat. Facet, ona wie "fszystko o fszystkim". A jak nie wie,
    > to i tak wie i ma zawsze ostatnie słowo. Nie ryzykuj, facet. To

    Mój post wyżej stosuje się także do Ciebie, Nieczytaty.
    (by XL)

  • 8. Data: 2012-10-01 18:50:57
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>

    "SJS" <s...@p...pl>

    I co mówiłem? Jak jej nikt nie odpowiada, to dyskutuje kretynka sama ze
    sobą....

  • 9. Data: 2012-10-01 20:54:56
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 1 Oct 2012 18:50:57 +0200, Andy Niwinski napisał(a):

    > I co mówiłem? Jak jej nikt nie odpowiada, to dyskutuje kretynka sama ze
    > sobą....

    Nie odpowiedział ci? Kretynie, to siedź cicho.
    (by XL)

  • 10. Data: 2012-10-01 21:04:03
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>

    "Ikselka" <i...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag

    > Nie odpowiedział ci? Kretynie, to siedź cicho.

    Uważaj kochana Srajselko na siebie. Żresz tyle i do tego tyle tłustego, że
    ci żyłka może pęknąć...