  • 61. Data: 2015-03-06 11:04:32
    Temat: Re: PC Altherma - podsumowanie sezonu.
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu piątek, 6 marca 2015 10:14:09 UTC+1 użytkownik Ergie napisał:
    > A ilu stawia nowy dom (a więc biedni nie są) a w nim piec na węgiel jako
    > główne źródło ciepła? Sprowadziłeś dyskusję do biednych a to nie oni są
    > problemem.

    ty sie musisz zdecydowac -trują cie ci którzy palą śmieciami, czy ci od węgla.
    Bo wykrecasz temat na palenie węglem w ogólnosci -a było o paleniu śmieciami.

    b.

  • 62. Data: 2015-03-06 11:27:18
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    oglegroups.com...

    > ty sie musisz zdecydowac -trują cie ci którzy palą śmieciami, czy ci od
    > węgla.
    > Bo wykrecasz temat na palenie węglem w ogólnosci -a było o paleniu
    > śmieciami.

    Nie na początku było o paleniu węglem - o śmieciach to późniejsze wtrącenie.
    Ten kto pali węglem truje swoich sąsiadów.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 63. Data: 2015-03-06 11:29:40
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Nie ma to jak obśmuiać się przed kolacją.

    Zawsze tak było, jest i będzie że posiadanie zasad moralnych śmieszy małych
    ludzi. Więc śmiej się na zdrowie!

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 64. Data: 2015-03-06 11:42:24
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu piątek, 6 marca 2015 11:27:33 UTC+1 użytkownik Ergie napisał:
    > Ten kto pali węglem truje swoich sąsiadów.

    a rozwiązaniem jest wprowadzenie podatku - jakos to sprzeczne z twoimi poglądami o
    wolnosci gospodarczej. A samochodem jezdzisz? Też trujesz...

    b.

  • 65. Data: 2015-03-06 13:26:11
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    oglegroups.com...

    > a rozwiązaniem jest wprowadzenie podatku - jakos to sprzeczne z twoimi
    > poglądami o wolnosci gospodarczej.

    Chodzi o karę za trucie - podatek ma w tym przypadku tę zaletę że jest
    zależny od ilości. Kara jest mniej sprawiedliwa bo jeden dostanie mandat a
    10 innych nie.

    Ale jeśli koniecznie chcesz by nie było podatku to można wprowadzić
    całkowity zakaz palenia węglem.

    > A samochodem jezdzisz? Też trujesz...

    Po pierwsze znasz jakieś inne powszechnie dostępne i niewiele droższe źródło
    transportu spełniające te same wymagania?

    Po drugie w moim samochodzie (i każdym poprzednim) jest sprawny katalizator.
    Nawet jak kiedyś miałem auto warte kilka tysięcy i przyszło mi wymienić
    katalizator to go wymieniłem płacąc 1/4 wartości samochodu a nie wspawałem
    rury czy strumienicy co mi wszyscy mechanicy sugerowali.

    Po trzecie jak akurat nie zawożę dzieci do szkoły bo robi to żona to
    korzystam z roweru.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 66. Data: 2015-03-06 13:29:55
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 6 marca 2015 13:26:26 UTC+1 użytkownik Ergie napisał:
> [...]
    > rury czy strumienicy co mi wszyscy mechanicy sugerowali.
    >
    > Po trzecie jak akurat nie zawożę dzieci do szkoły bo robi to żona to

    Facet nie pierdol bo wychodzi że jesteś kolejnym objawieniem Jezusa.

  • 67. Data: 2015-03-06 14:06:12
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Facet nie pierdol bo wychodzi że jesteś kolejnym objawieniem Jezusa.

    ???
    Że co? Gdzie Ty żyjesz że bycie przyzwoitym jest dla Ciebie tak wyjątkowe?

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 68. Data: 2015-03-06 14:41:24
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu piątek, 6 marca 2015 14:06:27 UTC+1 użytkownik Ergie napisał:
    > Że co? Gdzie Ty żyjesz że bycie przyzwoitym jest dla Ciebie tak wyjątkowe?

    W Łodzi, musi co to złe miasto jest ;P

    L.

  • 69. Data: 2015-03-06 14:44:38
    Od: k...@g...com

> [...]
    >
    > ???
    > Że co? Gdzie Ty żyjesz że bycie przyzwoitym jest dla Ciebie tak wyjątkowe?

    Takich przyzwoitych na pokaz to się najbardziej boję. Ostatnią przyzwoitą osobą miała
    być jakaś matka z Kalkuty. Jak odwaliła kitę to się okazało że kradła i oszukiwała
    jak inni.

  • 70. Data: 2015-03-06 15:02:24
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Takich przyzwoitych na pokaz to się najbardziej boję. Ostatnią przyzwoitą
    > osobą miała być jakaś matka z Kalkuty. Jak odwaliła kitę to się okazało że
    > kradła i oszukiwała jak inni.

    Jacy _inni_?

    Masz jakieś traumatyczne doświadczenia.

    Ja znam wielokrotnie więcej uczciwych niż oszustów.

    Pozdrawiam
    Ergie