  • 1. Data: 2010-09-10 12:49:06
    Temat: POLECAM - DOBRY PRODUCENT, DOBRY SPRZEDAWCA
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    Wyłącznik
    ciśnieniowy presostat typu LCA model
    Danfoss CS 2-6 Bara
    Zastępuje wyłączniki typu LCA
    Wyłącznik ciśnieniowy do
    wody i powietrza DANFOSS CS nr kat. 031E0210, posiada regulację ciśnienia
    załączenia od 0,2 MPa do 0,6 MPa.
    a.. Do regulacji ciśnienia w sprężarkach, pompach
    głębinowych, układach
    hydroforowych
    b.. Solidna konstrukcja
    c.. Odporny na wibracje
    d.. Długi czas bezawaryjnej pracy
    e.. Styki typu TPST (trzybiegunowe)
    f.. Wyłącznik ręczny
    g.. IP 43 / IP 55
    h.. Dwa wejścia kablowe
    i.. Oznaczenie zgodnie z EN 60947-4/-5

    http://www.pompy.aqua-shop.pl/cznik-wycznik-presosta
    t-cinieniowy-typu-model-danfos-p-450.html

  • 2. Data: 2010-09-10 16:03:30
    Temat: Re: POLECAM - DOBRY PRODUCENT, DOBRY SPRZEDAWCA
    Od: AW <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-09-10 14:49, Panslavista pisze:
    > Wyłącznik
    > ciśnieniowy presostat typu LCA model
    > Danfoss CS 2-6 Bara
    > Zastępuje wyłączniki typu LCA

    > i.. Oznaczenie zgodnie z EN 60947-4/-5

    Punkt i mnie zaciekawił, możesz napisać o tym
    coś więcej?

    AW

  • 3. Data: 2010-09-10 16:05:54
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "AW" <s...@p...onet.pl> wrote in message

    > Punkt i mnie zaciekawił, możesz napisać o tym coś więcej?

    Nie muszę znac wszystkich norm.
    Poszukaj w internecie lub zadaj pytanie sprzedawcy.

  • 4. Data: 2010-09-10 16:31:45
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

    > "AW" <s...@p...onet.pl> wrote in message

    > Nie muszę znac wszystkich norm.
    > Poszukaj w internecie lub zadaj pytanie sprzedawcy.

    Ale wymieniłeś jako zaletę

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 5. Data: 2010-09-10 17:03:25
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> wrote in message

    > Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Ale wymieniłeś jako zaletę

    Przekleiłem a pisałem o producencie i sprzedawcy -mam z nimi dobre
    doświadczenie.

  • 6. Data: 2010-09-10 20:28:25
    Od: AW <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-09-10 19:03, Panslavista pisze:
    > "Jan Werbiński"<j...@t...bez.mai.la> wrote in message

    > Przekleiłem a pisałem o producencie i sprzedawcy -mam z nimi dobre
    > doświadczenie.

    To znaczy co? Płaci ci za spam na grupie czy jak?
    Bo ja słyszałem, że te presostaty to szajs
    jakich mało. Ponoć jest teraz jakaś akcja
    czyszczenia magazynów i wszyscy sprzedawcy
    chcą pozbyć się tego szmelcu. Reklamacji jest
    co niemiara.

    --
    AW

  • 7. Data: 2010-09-11 14:40:47
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Panslavista wrote:
> [...]
    > i.. Oznaczenie zgodnie z EN 60947-4/-5
    >
    > http://www.pompy.aqua-shop.pl/cznik-wycznik-presosta
    t-cinieniowy-typu-model-danfos-p-450.html

    ile masz za ten spam?

  • 8. Data: 2010-09-11 14:45:18
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    AW wrote:

> [...]
    > jakich mało. Ponoć jest teraz jakaś akcja
    > czyszczenia magazynów i wszyscy sprzedawcy
    > chcą pozbyć się tego szmelcu. Reklamacji jest

    Firma aqua wali spamem po mailach, dostałem chyba z dwa na różne konta...

  • 9. Data: 2010-09-11 14:52:41
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    Może ktoś szuka, nić nie mam - a od siebie kupowałem tam wyroby -
    sprawdzone.
    Przeczytaj topic. Ciekawe, mi do głowy nieprzyszłoby aby pytać, a nie
    rozmawiać o sprzęcie. Czyżby bloker, który ma wszystko za frico?

  • 10. Data: 2010-09-11 14:53:52
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    > Firma aqua wali spamem po mailach, dostałem chyba z dwa na różne
    > konta...

    Rozumiem, że wysycił się rynek lokalny i szukaja odbiorców. Czy to coś
    złego?