  • 1. Data: 2017-02-02 22:14:24
    Temat: Panele podłogowe - jaki sens dawać folię pod panele?
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    Wszędzie producenci paneli zalecają dawać folię pod panele na wylewkę
    betonową z ogrzewaniem podłogowym.

    Jaki ma mieć to sens, skoro pod podłogówką już jest jedna folia?

    Gdy coś wyleje się na panele i wniknie głębiej - to przez tą folie nie
    będzie miało szansę wsiąknąć w beton. Trochę brakuje mi w tym logiki.

    --
    MN

  • 2. Data: 2017-02-02 22:21:27
    Od: abomito <a...@w...pl>

    Witam!
    > będzie miało szansę wsiąknąć w beton. Trochę brakuje mi w tym logiki.

    A po co tu logika! Gwarancja nie wystarczy?

  • 3. Data: 2017-02-03 09:37:10
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Warstwa poślizgowa.

    -----

  • 4. Data: 2017-02-03 09:39:31
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 3 lutego 2017 09:37:05 UTC+1 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
    > Warstwa poślizgowa.

    Na foli jest jeszcze podkład

  • 5. Data: 2017-02-04 20:08:02
    Od: Janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2017-02-02 o 22:14, Marcin N pisze:
> [...]
    >
    > Gdy coś wyleje się na panele i wniknie głębiej - to przez tą folie nie
    > będzie miało szansę wsiąknąć w beton. Trochę brakuje mi w tym logiki.

    Ja folii nie dawałem, na gwarancję i tak nie liczę, producent znajdzie
    tysiąc powodów aby się z niej wykręcić.
    Folia jest potrzebna przy zwykłej wylewce, bo beton długo trzyma wilgoć
    i ona by się skraplała na panelach od dołu i je krzywiła, przy
    podłogówce wygrzanej nie ma tego problemu, moja podłoga/panele ma już 10
    lat i nic się nie dzieje.

    --
    Pozdr

    Janusz_k