  • 1. Data: 2010-12-11 16:27:27
    Temat: Parametry pracy wodociagow gminnych (cisnienie)
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    Witam

    Czy ktos z Was wie, czy obowiazuje u nas jakas ustawa (czy
    rozporzadzenie itd) okreslajace parametry pracy sieci wodociagowej
    gminnej (lub miejskiej)?
    Chodzi mi glownie o cisnienie minimalne w instalacji.

    Od kilku tygodni mam taki problem, ze w godzinach "szczytu" (czyli
    rano/wieczorem, oraz weekendy do poludnia) cisienie wody jest bardzo
    slabe, doslownie ciurek tylko z kranu leci.

    Telefonicznie skargo do zarzadcy niestety nie pomagaja, i chce uderzuc
    do niego juz pisemnie (a przy okazji oprzec sie jakims paragrafem).

    BTW: Kto jest podmiotem odpowiedzialnym za utrzymanie i eksploatacje
    wodociagow? Gmina?
    BTW 2: Jesli parametry pracy wodociagow okresla prawo, to kto ma
    uprawnienia do kontroli/egzekwowania tych paramentrow pracy?

    Pozdrawiam
    Rafal