  • 1. Data: 2009-06-24 22:38:21
    Temat: Pekanie plyty GK przy przykrecaniu
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Uszanowanie.

    W czasie przykrecania plyty GK do stelarza plyta w niektorych miejscach
    pekla od wystajacych lbow wkretow do skrecania konstrukcji, a taki rog np. i
    gdzies tam w srodku wypchnelo garba. Przejmowac sie tym czy nie, ew. jak to
    pozniej wykonczyc?
    Zabudowa bedzie raczej malowana, bez plytek. Moge jeszcze wymienic ten
    kawalek, tylko czy warto?

  • 2. Data: 2009-06-24 22:43:36
    Temat: Re: Pekanie plyty GK przy przykrecaniu
    Od: BartekK <s...@N...org>

    Maniek4 pisze:
> [...]
    > gdzies tam w srodku wypchnelo garba. Przejmowac sie tym czy nie, ew. jak to
    Dlatego ja nie stosuję tych czarnych "pchełek" tex (samo-wiercących) bo
    powodują takie problemy, tylko zwykłe śruby "płaskołbowe" srebrne do
    metalu (chyba 4.2x13 lub 16)
    http://zamocowania.pl/grafika/kolki/_blachowkrety_bs
    t.gif - tyle że
    wybieram te z ostrym czubkiem, a nie samowiercące, trzymają znacznie
    mocniej.

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 3. Data: 2009-06-24 22:53:47
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

> [...]
    > to pozniej wykonczyc?
    > Zabudowa bedzie raczej malowana, bez plytek. Moge jeszcze wymienic ten

    dobic na plask
    garby i zalamania wydlubac
    zaszpachlowac, zamalowac
    i uzywac na przyszlosc porzadnych wkretow

    --
    Andrzej
    www.hana.com.pl

  • 4. Data: 2009-06-24 23:00:18
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "HANA" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > dobic na plask
    > garby i zalamania wydlubac
    > zaszpachlowac, zamalowac
    > i uzywac na przyszlosc porzadnych wkretow

    Dzieki. Te pchelki to podobno do tego, wszyscy je biora i sam je sprzedaje.
    :-)
    Nie ukrywam, ze nie jeden raz zastanawialem sie nad sensem stosowania takich
    wkretow i widze, ze moje obawy jednak sie potwierdzily. Plaskie z
    podkladkami leza na polce i malo kto je kupuje, natomiast pchelki i owszem i
    to najlepiej czarne. Bez sensu.

    Pozdro.. TK

  • 5. Data: 2009-06-25 06:22:06
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "Maniek4" <b...@w...pl> wrote:
> [...]
    > to pozniej wykonczyc?
    > Zabudowa bedzie raczej malowana, bez plytek. Moge jeszcze wymienic ten

    Ja texów używam tylko montażowo albo tam gdzie nie będzie przykręcana płyta.
    Pod płytami nawiercam otwory i nituję.

    --
    Bartek

  • 6. Data: 2009-06-25 10:12:40
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > dobic na plask
    > garby i zalamania wydlubac
    > zaszpachlowac, zamalowac
    > i uzywac na przyszlosc porzadnych wkretow

    ... albo odpowiedniego narzędzia:
    http://majstruj.pl/szczegoly/957/szczypce_do_laczeni
    a_profili_350mm
    --
    pzdr
    s_13

  • 7. Data: 2009-06-25 13:46:43
    Od: "Rom" <o...@g...pl>

    f.googlegroups.com...
    >... albo odpowiedniego narzędzia:
    >http://majstruj.pl/szczegoly/957/szczypce_do_laczen
    ia_profili_350mm
    --

    Nieza bardzo rozumiem, jak to narzędzie ma działać....

  • 8. Data: 2009-06-25 16:57:22
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Rom wrote:
    > Użytkownik "s_13" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
    f.googlegroups.com...
    a_profili_350mm

    robią dziurę z wywijaniem brzegów która nituje ze sobą dwa kawałki profila.

  • 9. Data: 2009-06-25 17:25:01
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > Uszanowanie.

    Dziekuje drogim uczestnikom za cenne rady.

    Pozdro.. TK