  • 31. Data: 2015-02-12 01:25:45
    Temat: Re: Pięty pomidorowe - chyba eureka.
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 11 Feb 2015 18:04:39 -0600, Pszemol napisał(a):

    > No tak... zapominam że z niezwykłym geniuszem rozmawiam.

    LOL, no nie nie mów mi, że nie rozumiesz(!), _dlaczego_ objętość prostego
    kartonowego pudełka o prostokątnych ścianach bocznych i dowolnej (nie tylko
    kwadratowej) podstawie to iloczyn pola tej podstawy przez wysokość tego
    pudełka... I że stosuje się ten rachunek nie tylko do "pudełek", ale i do
    cylindrów/walców :-(
    To jak Ty obliczasz ad hoc kubaturę pomieszczeń np do ogrzewania albo
    pojemność byle garnka w Twojej kuchni??? Wlewasz do garnka wodę litrową
    miarką i liczysz "na piechotę"?

  • 32. Data: 2015-02-12 01:39:22
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "XL" <i...@g...pl> wrote in message

    > LOL, no nie nie mów mi, że nie rozumiesz(!), _dlaczego_ objętość prostego
    > kartonowego pudełka o prostokątnych ścianach bocznych i dowolnej

    A jak jego kartonowość wchodzi do wzoru na objętość?

> [...]
    > To jak Ty obliczasz ad hoc kubaturę pomieszczeń np do ogrzewania albo
    > pojemność byle garnka w Twojej kuchni??? Wlewasz do garnka wodę litrową

    Ustaliliśmy już ponad wszelką wątpliwość że jesteś niezwykłym geniuszem.
    Nie musisz odpisywać dwa razy na ten sam post... wszystko jest jasne.

    A może... Hm...
    Może 25-13 czyli 12 minut zajęło Ci sprawdzenie w encyklopedii
    co to jest ten tajemniczy graniastosłup ? :-)

  • 33. Data: 2015-02-12 13:06:26
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Pszemol wrote:

    > No popatrz... na biologii się też znasz??? Nie tylko na chemii?
    > No brawo, trzeba do tej długiej listy talentów dopisać :-)

    Nie dopisuj. Sprawdź lepiej, co to jest to spichrzowe u ziemniaka.;-) Bo
    korzeń to to nie jest, choć siedzi pod ziemią.

    J.

    www.kontestacja.com

  • 34. Data: 2015-02-12 14:24:18
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "krys" <k...@p...onet.pl> wrote in message

    > Nie dopisuj. Sprawdź lepiej, co to jest to spichrzowe u ziemniaka.;-)
    > Bo korzeń to to nie jest, choć siedzi pod ziemią.

    Krys, to był sarkazm :-)

  • 35. Data: 2015-02-12 15:19:24
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Pszemol wrote:

    > "krys" <k...@p...onet.pl> wrote in message

    > Krys, to był sarkazm :-)

    Weź mi nie tłumacz dowcipów, dobra?:-P

    J.

    www.kontestacja.com

  • 36. Data: 2015-02-12 16:20:01
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 2015-02-12 o 13:06, krys pisze:

    > Nie dopisuj. Sprawdź lepiej, co to jest to spichrzowe u ziemniaka.;-) Bo
    > korzeń to to nie jest, choć siedzi pod ziemią.

    Jak kto chodził do podstawówki, to i sprawdzać nie musi. ;)

    Ewa

  • 37. Data: 2015-02-12 16:52:08
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

    > Jak kto chodził do podstawówki, to i sprawdzać nie musi. ;)

    Dobrze, że nie do gimnazjum.

  • 38. Data: 2015-02-12 17:00:29
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

    Dnia 2015-02-11 22:08, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:

    Z Sevres

  • 39. Data: 2015-02-12 17:17:11
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Qrczak pisze:

    > Dnia 2015-02-11 22:08, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:

    > Z Sevres

    Kurdebalans!

    Jarek

    --
    Urodziłem się we wsi Miedonia nad Odrą, staraniem mojej matki wyrobnicy
    i mojego ojca wodowskaza, z rodziny z dziada pradziada wodowskaźniczych.

  • 40. Data: 2015-02-12 18:11:20
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 2015-02-12 o 17:00, Qrczak pisze:
    > Dnia 2015-02-11 22:08, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:

    > Z Sevres

    100/100!

    Ewa