  • 1. Data: 2012-11-29 21:56:36
    Temat: Piwnica na działce rolnej
    Od: JanuszWo <jannus_tl@taki_gaz.pl>

    Witam!
    Co mam zrobić, aby na działce rolnej zrobić legalną piwnicę?
    Zorientowałem się, że jeśli zrobię ziemiankę - nie muszę niczego
    zgłaszać... A jeśli chciałbym coś solidniejszego? Muszę zrobić
    fundamenty. Jeśli fundamenty - muszę starać się o pozwolenie na
    budowę... Dostanę na działce rolnej?
    Pozdrawiam - JanuszWo
    --
    popraw gaz w adresie

  • 2. Data: 2012-11-30 10:46:00
    Temat: Re: Piwnica na działce rolnej
    Od: Zappa <j...@w...pl>

    Jeśli na działce jest zabudowa siedliskowa to nie powinno być problemu.
    Zawsze też możesz próbować udowodnić że to jest ci niezbędne do produkcji rolnej.

  • 3. Data: 2012-11-30 16:01:05
    Od: <news>

    Użytkownik "Zappa" napisał :
    > Jeśli na działce jest zabudowa siedliskowa to nie powinno być
    > problemu. Zawsze też możesz próbować udowodnić że to jest
    > ci niezbędne do produkcji rolnej.

    A od piwnic płaci sie podatek?
    Zawsze pewniej to ogrodzić po cichu i zbudować, a jak by co to ta piwnica od
    zawsze tu była:)